۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۹

موضع‌گیری تند رییس آژانس امنیت ملی آمریکا در مورد هک شدن سونی و حملات پاریس

ایتنا- راجرز معتقد است که هک شدن سونی توسط کره شمالی صورت گرفته است.
موضع‌گیری تند رییس آژانس امنیت ملی آمریکا در مورد هک شدن سونی و حملات پاریس


مدیر آژانس امنیت ملی آمریکا معتقد است حملات هکری اخیر به سونی پیکچرز ممکن است نمونه‌ای از حملاتی باشد که قرار است در آینده آمریکا را هدف قرار دهند.


به گزارش ایتنا از فارس، مایکل راجرز در مصاحبه‌ای در این مورد گفته که نگران است مهاجمان بتوانند از ابزار سایبر برای تحقق بخشیدن به دیگر اهداف خود استفاده کنند.

راجرز در این مورد گفته است: چه خواهد شد اگر یک دولت –ملت، یک گروه یا فردی که محصول دیگری را دوست ندارد، از یک سیاست خوشش نمی‌آید یا با اقدامات آمریکا یا یک شرکت خصوصی در داخل ایالات متحده موافق نیست بخواهد برای چنین کارهایی وارد عمل شود. این مسیر در صورت بی‌دقتی ما بسیار بی ثبات کننده خواهد بود.

وی علیرغم اینکه بررسی‌های برخی موسسات مستقل امنیتی از عدم دخالت کره شمالی در این رویدادها خبر می‌دهد باز تاکید کرده که هک شدن سونی پیکچرز توسط کره شمالی صورت گرفته است.

رئیس آژانس امنیت ملی آمریکا در بخش دیگری از سخنانش به بررسی آسیب پذیری‌های احتمالی زیرساخت‌های حیاتی آمریکا در برابر هکرهای چینی و دیگر کشورها پرداخت.
او این تهدید را بسیار حقیقی و نه فرضی دانست.

راجرز در ادامه صحبت‌هایش از اینکه دامنه تهدیدات تروریستی اخیر فرانسه به آمریکا کشیده شود نیز به شدت اظهار نگرانی کرد و گفت این رویدادها به طور قطع چالش‌های موجود را از چشم انداز اطلاعاتی افزایش می‌دهد.
کد مطلب: 34119
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام