ایتنا - مشترکان Drive هماکنون میتوانند ابزارهای کنترلی برای اشتراک اطلاعات و تنظیمات مربوطه را بر پایه کنسول Admin دریافت کنند.
Drive گوگل اشتراک فایلهای سازمانی را آسان کرد
18 فروردين 1394 ساعت 11:51
ایتنا - مشترکان Drive هماکنون میتوانند ابزارهای کنترلی برای اشتراک اطلاعات و تنظیمات مربوطه را بر پایه کنسول Admin دریافت کنند.
سرویس Drive for Work گوگل که اولویت اصلی خدمات پردازش ابری این شرکت برای کسب و کارها محسوب میشود، بهروزرسانی شد تا قابلیتهای جدید کنترلی برای اشتراک اطلاعات، هشدار و ویرایش برنامههای درونسازمانی در اختیار مراکز مربوطه قرار بگیرد و امنیت بیشتری برای دادهها فراهم شود.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مهمترین قابلیتی که سازمانها بر اساس این بهروزرسانی در اختیار میگیرند به سیستم کنترل فایلهای به اشتراک گذاشته شده مربوط میشود.
شرکت گوگل در وبلاگ رسمی خود توضیح داد که مشترکان سرویس Drive هماکنون میتوانند ابزارهای کنترلی برای اشتراک اطلاعات و تنظیمات مربوطه را بر پایه کنسول Admin در این سیستم مورد استفاده قرار دهند.
این قابلیت به مشترکان Drive امکان میدهد در صورت لزوم، امکان اشتراک اطلاعات را برای یکی از واحدها غیرفعال کنند یا آنکه به واحدهای دیگر امکان دهنده به تمام ابزارهای مربوطه دسترسی داشته باشد.
کد مطلب: 35347
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/35347/drive-گوگل-اشتراک-فایل-های-سازمانی-آسان