۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۰
جزئیات شکایات ارتباطی در نوروز

سرعت اینترنت در صدر اعتراضات

ایتنا- تعداد زیادی از شکایات کاربران، مربوط به پایین بودن سرعت اینترنت در ایام نوروز بود.
سرعت اینترنت در صدر اعتراضات


همزمان با ۱۵ روز تعطیلات عید نوروز ۹۴ بالغ بر ۳۴ هزار و ۲۳۷ تماس با سامانه پاسخگویی به شکایات ارتباطی -۱۹۵ – گرفته شد که بیشترین شکایت ثبت شده مربوط به کندی سرعت اینترنت بود.


به گزارش ایتنا از مهر، جزئیات میزان تماس ها و شکایات ثبت شده در سامانه پاسخگویی «سپاس» وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (۱۹۵) در ۱۵ روز نخست سال جاری اعلام شد.

براین اساس طی ۱۵ روز تعطیلات نوروزی ۳۴ هزار و ۲۳۷ تماس با سامانه ۱۹۵ برقرار شد که در این میان ۳۲۱ شکایت به ثبت رسید.

میانگین تماس روزانه با سامانه تماس در طول این ایام روزانه ۲ هزار و ۲۸۲ تماس بود که به صورت خودکار و یا از طریق اپراتور به آن پاسخ داده شده است.

در این میان تعداد کل شکایت به ثبت رسیده ۳۲۱ شکایت اعلام شده و ۱۴۲ درخواست نیز نهایی و مختومه اعلام شده است.

براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بین شکایات ثبت شده در این ایام به ۶۴ فقره از شکایات پاسخ داده شده که حدود ۲۰ درصد شکایات را شامل می شود و ۴۶ درصد شکایات نیز مختومه اعلام شده است .

در این میان، بیشترین شکایات اعلام شده به مرکز پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ مربوط به کندی سرعت اینترنت واگذار شده توسط اپراتورهای تلفن همراه و ارائه دهندگان اینترنت پرسرعت و وایمکس بوده است.

در همین حال عدم رعایت کیفیت خدمات مطابق قرارداد و عدم ارائه و یا ارائه نامطلوب خدمات پشتیبانی توسط فروشندگان خدمات اینترنت پرسرعت از دیگر موارد مورد شکایات تماس گیرندگان بود.

قرار است گزارش وضعیت پاسخگویی به شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در جلسه شورای فنی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح و بررسی شود.

مشترکین خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات می توانند با مراجعه به سایت www.۱۹۵.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵ یا شماره پیامک ۶۰۰۱۹۵ و یا آدرس ایمیل ۱۹۵@ICT.GOV.IR ، شکایت، انتقاد و پیشنهاد خود را در خصوص خدمات ارائه شده در این حوزه گزارش دهند.
کد مطلب: 35356
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
ایندفعه ماهی قرمز سفره هفت سین کابلو گاز گفته بود.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام