کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تلاش گوگل برای خرید حق اختراعات ثبت شده دیگران

خبرگزاری فارس , 8 ارديبهشت 1394 ساعت 9:59

ایتنا- اگر اختراع جدیدی دارید، گوگل خریدار است!




گوگل به زودی وب سایتی را راه اندازی خواهد کرد که بازاری برای خرید حق اختراعات ثبت شده افرادی است که دوست دارند آنها را به گوگل بفروشند.


به گزارش ایتنا از  فارس به نقل از آی.بی.ان لایو، آلن لو معاون امور ثبت اختراع گوگل در این مورد گفته است: ما افراد را دعوت به فروش حق اختراعات ثبت شده‌شان به خودمان می کنیم. وی سایت گوگل در این زمینه را بازاری تجربی دانست که از سرعت، سهولت استفاده و کارآیی برخوردار است.

گوگل اظهار امیدواری کرده که این ابتکار عمل فروش حق اختراعات را توسط مالکان آنها تسهیل کرده و دشواری هایی را که در این زمینه وجود دارد برطرف کند.

کارشناسان می‌گویند هدف گوگل از این کار رهایی از منازعات حقوقی است که این شرکت هرچند وقت یکبار به علت استفاده بدون مجوز از اختراعات ثبت شده دیگر افراد و شرکت‌ها بدان گرفتار می شود.

علاقمندان به فروش حق اختراعات ثبت شده خود به گوگل می‌توانند اطلاعات خود در این زمینه را از تاریخ ۸ تا ۲۲ می در سایت یاد شده ثبت کنند و پس از آن سایت یاد شده بسته شده و درخواست‌ها مورد بررسی قرار می گیرند. گوگل وعده داده که تا ۲۶ ژوئن افراد را از تمایل به خرید حق اختراعات ثبت شده‌شان مطلع می کند.


کد مطلب: 35765

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/35765/تلاش-گوگل-خرید-حق-اختراعات-ثبت-شده-دیگران

ايتنا
  https://www.itna.ir