۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۴

از وان M9‌ مینی خبری نیست!

اچ‌تی‌سی تولید گوشی‌های سری مینی خود را متوقف کرد!
ایتنا- به دلیل از مد افتادن گوشی‌های مینی اچ‌تی‌سی تولید این محصول را متوقف کرد.
از وان M9‌ مینی خبری نیست!


اگر شما نیز منتظر به خرید یک نسخه “مینی” از گوشی وان ام 9 عرضه شده توسط اچ‌تی‌سی بوده‌اید، دیگر نیازی به انتظار نیست زیرا بنابر آنچه اچ‌تی‌سی اعلام کرده باید دست از این رویای خود بردارید.


با توجه به گزارش منتشر شده توسط Focus Taiwan، مدیر اچ‌تی‌سی در شمال آسیا، Jack Tong، چنین اظهار داشته است که به دلیل همگام شدن با روند صنعت و از مد افتادن این محصولات، خط تولید محصولات “مینی” را در شرکت خود متوقف نموده است.

آقای “جک تانگ” رسما بیان کرده که گوشی‌های “مینی” اچ‌تی‌سی مرده‌اند و باید منتظر عرضه وان ام 9 پلاس در تایوان باشیم.

صنعت حال حاضر تلفن‌های هوشمند به سمت تولید نمایشگرهای 5 اینچی و بیشتر در حرکت است و این شرکت نیز برنامه خود را مطابق با استانداردهای جهانی تنظیم کرده است.

به عبارت دیگر انتظار می‌رود در محصولات پایین‌رده و میان‌رده اچ‌تی‌سی به زودی شاهد افزایش اندازه نمایشگرها باشیم.

در راستای همین برنامه‌ها نیز اچ‌تی‌سی آخرین محصول خود را تحت عنوان ای 9 پلاس با قابلیت داشتن دو سیم‌کارت همزمان به همراه صفحه نمایش 5.5 اینچی عرضه نموده است.

به هر حال توقف فعالیت خط تولید گوشی‌های سری “مینی” تنها میخ دیگری بر تابوت “گوشی‌های جمع‌وجور” بوده که در مقابل بزرگتر شدن روز به روز دستگاه‌ها مجبور به تسلیم شده‌اند.

کسی چه می‌داند شاید یک تولیدکننده باهوش و ذکاوت این توانایی را داشته باشد که دوباره راهی برای تولید گوشی‌های کامپکت همانند سری اکسپریا سونی پیدا کند که محبوبیت جهانی داشته باشد.

“میخ دیگری بر تابوت گوشی‌های کامپکت”
اگر هنوز هم علاقه‌مند به تلفن‌های همراه سری “مینی” هستید، لازم به ذکر است که اچ‌تی‌سی هنوز هم گوشی‌های “وان مینی” و “وان مینی 2″ را عرضه خواهد کرد. این‌ها گوشی‌های ارزان‌قیمتی هستند که با برخی از گوشی‌های قدرتمند دیگر تولید اچ‌تی‌سی قابل مقایسه نیستند و شاید احساس خوبی را منتقل نکنند.

وان ام 9 پلاس یک نسخه از پرچمدار سال 2015 اچ‌تی‌سی است که برای علاقه‌مندان در بازارهای آسیا با بهره‌گیری از سخت‌افزار بالا در دسترس است.


وان ام 9 دارای صفحه نمایش با تراکم پیکسلی 1080 بوده در حالی که ام 9 پلاس دارای رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل است و از چیپست 8 هسته‌ای مدیا تک به جای پردازنده اسنپ‌دراگون 810 کوالکام در این گوشی استفاده ‌شده است.

به طور کلی می‌توان گفت که هر دو عملکرد بالایی دارند. ارتقای سنسور اثر انگشت در دکمه “هوم” یکی دیگر از نکات قابل ذکر در گوشی ام 9 پلاس است.

این مشخصات چشمگیر درخواست‌های حامل‌های تایوانی را تحت تاثیر خود قرار داده است و گفته می‌شود با وجود رقابت خوب پرچمدار اچ‌تی‌سی، در حال حاضر سفارشات برای گوشی وان ام 9 پلاس بیشتر از وان ام 9 می‌باشد.

منبع : فارنت
کد مطلب: 36121
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام