۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۳

به روز شدن آندروید ویر برای مکالمه همراه از طریق ساعت‌های هوشمند

ایتنا- هدف گوگل از به روزرسانی پلاتفورم اندرویدویر رقابت با ساعت هوشمند اپل می‌باشد.
به روز شدن آندروید ویر برای مکالمه همراه از طریق ساعت‌های هوشمند


گوگل به دنبال به روز کردن پلاتفورم اندرویدوی برای کاربران ساعت‌های هوشمند است تا پشتیبانی این ساعت‌ها از بلندگوها و برقراری تماس همراه بدین شکل امکان‌پذیر شود.


به گزارش ایتنا از فارس، گفته می‌شود گوگل رسما طی 10 روز آینده در این مورد در کنفرانس توسعه دهندگان خود اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

صاحب نظران هدف اصلی از این کار را رقابت با ساعت اپل می‌دانند که به علت سازگاری با آیفون قابلیت دریافت تماس و پیامک را از طریق گوشی مذکور دارد.

با توجه به اینکه پلاتفورم آندروید ویر تا به حال از بلندگوها پشتیبانی نمی‌کرد، همگام‌سازی ساعت‌های مجهز به این سیستم‌عامل با تلفن‌های همراه اندرویدی نیز ممکن نبود. اما در آینده این نقیصه نیز برطرف می‌شود.

اضافه شدن بلندگو به توسعه دهندگان امکان می‌دهد تا ارسال هشدارهای صوتی به کاربران ساعت‌های اندرویدی را نیز امکان‌پذیر نمایند و به عنوان مثال می‌توان دریافت پیامک جدید یا پیام در برنامه WhatsApp یا وایبر و ... را به شکل جدید به اطلاع کاربران رساند.

همچنین می‌توان هشدار صوتی را با قابلیت ویبره ساعت‌های هوشمند ترکیب کرد تا کاربر ساعت حتی در شرایط شلوغ و پر از ازدحام متوجه دریافت پیام شود.
کد مطلب: 36129
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام