۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۵

کمیته حمایت از تولید تجهیزات فناوری اطلاعات تشکیل می‌شود

ایتنا-کمیته حمایت از تولید تجهیزات ارتباطی و فناوری اطلاعات با عضویت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت و گمرک جمهوری اسلامی ایران تشکیل می‌شود.
کمیته حمایت از تولید تجهیزات فناوری اطلاعات تشکیل می‌شود



به گزارش ایتنا از مهر، نشست مشترک وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور برای حمایت از تولیدات داخلی و کسب و کارهای حوزه ICT برگزار شد.

محمود واعظی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: کمیته حمایت از تولید تجهیزات ارتباطی و فناوری اطلاعات با عضویت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت و گمرک جمهوری اسلامی ایران تشکیل می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از کسب و کارهای نوپا در حوزه ICT گفت: این کمیته وظیفه دارد سیاست‌ها و برنامه‌های مدون برای حمایت از تولیدات داخل در حوزه ICT را تعیین کرده و بر وظایف هر یک از دستگاه‌های عضو در حوزه حمایت از تولید داخل نظارت کند.

واعظی با تقدیر از حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در توسعه کسب و کارهای نوپا در حوزه ICT عنوان کرد: با همکاری بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت‌ها و کسب و کارهای نوپا ،در قالب سیاست‌گذاری وزارت ارتباطات و استفاده از منابع مالی و ظرفیت پارک‌های علم و فناوری معاونت علمی و فناوری، به شکل استانی مورد حمایت قرار می‌گیرند.
کد مطلب: 36488
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام