کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مخابرات: مشکل اینترنت به شرکت زیرساخت مربوط است

خبرگزاری ايسنا , 30 خرداد 1394 ساعت 10:16

ایتنا- مخابرات بحث افزایش تعرفه را راهکار خارج شدن از شرایط اقتصادی خود می‌داند!




رئیس هیات‌مدیره مخابرات، مشکلات کاربران با کیفیت اینترنت این شرکت را به عدم تامین پهنای باند کافی از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت مربوط دانست و گفت: شرایط به گونه‌ای است که اگر به عنوان مثال ما تقاضای 100 خط STM1 داشته باشیم تنها تعداد 50 خط به ما تعلق می‌گیرد.


به گزارش ایتا از ایسنا، سیدمصطفی سیدهاشمی در پاسخ به این مطلب که «مخابرات به طور دائم بحث افزایش تعرفه را راهکار برون‌رفت از شرایط اقتصادی خود در نظر می‌گیرد، در حالی که همچنان در ارائه سرویس‌های ارزش افزوده مختلف اتفاق خاصی در این حوزه رخ نداده است»، اظهار کرد: با شماره‌گیری 8* شما می‌توانید با تمام سرویس‌هایی که روی خط تلفن ثابت ارائه می‌شود آشنا شوید.

وی ادامه داد: اتفاقا در این زمینه سرویس‌های مختلفی از آموزش، کتاب و مطبوعات گرفته تا داستان و قصه ارائه می‌شود و سرویس‌های ارزش افزوده ما به شدت بالاست که یکی از این سرویس‌ها هم همان ADSL محسوب می‌شود.

او در پاسخ به این سؤال که «آیا به این مساله اعتقاد ندارید که مخابرات برای کسب سود بالاتر لازم است خدمات بهتری ارائه کند؟»، گفت: قطعا اگر ما نتوانیم خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه کنیم، مشترکان خود را از دست خواهیم داد.

به همین دلیل همواره توسعه، تاکید و سرمایه‌گذاری ما در این جهت بوده است که برای حفظ مشتری خدمات بهتری ارائه شود و روز به‌روز هم بر تعداد این سرویس‌ها افزوده می‌شود.

وی همچنین از بخش خصوصی برای مشارکت بیشتر در این بخش دعوت کرد.

سیدهاشمی درباره گلایه‌های مشترکان از کیفیت اینترنت مخابرات نیز اظهار کرد: در حوزه اینترنت ما با بحث تامین پهنای باند مواجهیم که اگر شرکت ارتباطات زیرساخت بتواند این نیاز را تامین کند کیفیت بهتری خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این نکته که «شرکت ارتباطات زیرساخت مدعی است در واگذاری پهنای باند محدودیتی ندارد. آیا این وقفه به دلیل بدهی مخابرات به این شرکت پیش نیامده؟»، گفت: چه کسی گفته مشکل ندارد؟ به هر حال در این حوزه محدودیت‌هایی وجود دارد و برای همین هم دوستان برنامه توسعه دارند.

اکنون شرکت زیرساخت پهنای باند مورد نظر را به طور کامل تامین نکرده و به طور مثال اگر 100 STM1 نیاز داشته باشیم تنها 50 STM1 به ما تعلق می‌گیرد.

سیدهاشمی در پایان خاطرنشان کرد: با این وجود در حوزه خدمات پس از فروش ما قبول داریم که باید به گونه‌ای فعالیت کنیم که مشتریان ما رضایت داشته باشند.


کد مطلب: 36676

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/36676/مخابرات-مشکل-اینترنت-شرکت-زیرساخت-مربوط

ايتنا
  https://www.itna.ir