۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۹

مایکروسافت را هک کنید؛ ۱۰۰ هزار دلار جایزه بگیرید

ایتنا - این طرح با نامBounty for Defense به انجام می‌رسد و کاربران می‌توانند بین 50 تا 100 هزار دلار جایزه بگیرند.
مایکروسافت را هک کنید؛ ۱۰۰ هزار دلار جایزه بگیرید


اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی هستید که تمایل دارید سیستم‌های مایکروسافت را هک کنید، این شرکت به شما امکان می‌دهد تا تمام تلاش خود را بکنید و اگر در این زمینه موفق شدید، از مایکروسافت جایزه بگیرید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌مگ،‌ مایکروسافت قصد ندارد خود را ناامن کند. بلکه این شرکت تصمیم گرفته است با آغاز طرح مذکور تمامی آسیب‌پذیری‌های خود را شناسایی کند و به آن دسته از کاربرانی که این مشکلات را کشف می‌کنند جایزه دهد.

در این اقدام کاربران می‌توانند تمامی سیستم‌ها و خدمات مایکروسافت را مورد بررسی قرار دهند و به محض شناسایی هر گونه مشکل امنیتی، آن را به شرکت مذکور ارائه دهند.

همزمان با برگزاری کنفرانس Black Hat در لاس‌وگاس آمریکا، مرکز پاسخگویی امنیتی مایکروسافت با انتشار یک مطلب وبلاگی توضیح داد که این طرح با نامBounty for Defense به انجام می‌رسد و کاربران می‌توانند بسته به نوع آسیب‌پذیری که کشف می‌کنند، بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دلار جایزه بگیرند.

 

گروه پشتیبانی از این طرح امنیتی همچنین توضیح داد که به صورت همزمان برنامه Online Services Bug Bounty هم به اجرا گذاشته می‌شود تا در خدمات آنلاین و سایت‌های مایکروسافت هم این آسیب‌پذیری‌ها کشف شوند.

شرکت مایکروسافت با این اقدام همچنین می‌کوشد کاربران توجه بیشتری به خدمات Microsoft Account و Azure Active Directory داشته باشند و به امنیت آنها اعتماد کنند.
 
کد مطلب: 37552
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام