۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۵

هزینه یک‌دلاری برای پاسخ‌های اضافه در اسنپ چت

ایتنا- اپلیکیشن اسنپ چت به‌تازگی امکان جدیدی را برای کاربران خود مهیا کرده است که به واسطه آن می‌توان برای دستیابی به امکان ارائه پاسخ‌های بیشتر به یک اسنپ موجود در این نرم‌افزار، هزینه یک‌دلاری اضافه پرداخت کرد.
هزینه یک‌دلاری برای پاسخ‌های اضافه در اسنپ چت


اپلیکیشن اسنپ چت به‌تازگی امکان جدیدی را برای کاربران خود مهیا کرده است که به واسطه آن می‌توان برای دستیابی به امکان ارائه پاسخ‌های بیشتر به یک اسنپ موجود در این نرم‌افزار، هزینه یک‌دلاری اضافه پرداخت کرد.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت engadget، نرم‌افزارهای گفتگوی اینترنتی به مرحله‌ای جدید از کاربری واردشده‌اند و بسیاری از این نرم‌افزارها چهارچوب‌ها و قوانین مربوط به خود را ایجاد کرده‌اند که شامل محدودیت در حجم و یا زمان ویدیو یا فایل صوتی ارسال شده و مواردی از این دست هستند.

یکی از نرم‌افزارهای محبوب در جهان را می‌توان نرم‌افزار اسنپ چت به حساب آورد، این نرم‌افزار در کشورهای غربی به‌شدت محبوب است ولی حتی محدودیت‌های آن نیز نتوانسته‌اند تاثیری بر روی این محبوبیت بگذارند.

یکی از محدودیت‌های این اپلیکیشن این است که شما نمی‌تواند یک اسنپ را به صورت چندباره مشاهده کنید و به همین دلیل نیز دادن پاسخ برای برخی از افراد کمی دشوار خواهد بود زیرا باید ابتدا به پاسخ خود فکر کرده و سپس در قالب یک اسنپ، این پاسخ را به پیام دریافتی ارائه کنند.

 

حال شرکت سازنده این اپلیکیشن با استفاده از این موضوع به کاربران خود اعلام کرده است که در صورتی که می‌خواهند برای پاسخ‌های بعدی به اسنپ‌های دریافتی دسترسی داشته باشند باید هزینه آن را بپردازند. این به معنای افزایش یک‌دلاری هزینه عضویت فرد خواهد بود.

شایان ذکر است که اسنپ چت و بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مشابه، نرم‌افزارهای خود را در بازارهای آمریکا و اروپا به صورت تجاری و در ازای پرداخت حق عضویت ارائه می‌کنند ولی بسیاری از این اپلیکیشن‌ها در بازارهایی مانند بازار ایران و هندوستان رایگان هستند.
 
کد مطلب: 38182
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام