۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۷
معاون وزیر ارتباطات:

اینترنت موبایل ایران خیلی هم ارزان‌ترین‌ نیست

ایتنا- جهانگرد: موضوع پایین بودن قیمت اینترنت، مربوط به اینترنت خانگی است.
اینترنت موبایل ایران خیلی هم ارزان‌ترین‌ نیست


رئیس سازمان فناوری اطلاعات تاکید کرد: آنچه در ارتباط با ارزان بودن اینترنت ایران مطرح شده بیشتر مربوط به اینترنت پرسرعت خانگی است و در زمینه اینترنت موبایل از ارزان‌ترین‌های دنیا به شمار نمی‌رویم.


به گزارش ایتنا از ایسنا، نصرالله جهانگرد - معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - صبح امروز در نشستی خبری در جمع خبرنگاران و در نمایشگاه تلکام حاضر شده و در آستانه سالگرد تاسیس سازمان فناوری اطلاعات به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران پرداخت.

وی در صحبت‌های خود توضیحاتی در خصوص شبکه ملی اطلاعات، قیمت اینترنت، انحلال شورای‌عالی فناوری اطلاعات، گذر از IPV4 به IPV6 و مسائلی از این دست پرداخت.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات مهم‌ترین اقدام سازمان فناوری را توجه به برنامه ششم توسعه و خدمات دولت الکترونیک برشمرد و در خصوص ارائه گزارش‌های شبکه ملی اطلاعات به شورای‌عالی فضای مجازی اظهار کرد: ما از طرف مجموعه وزارت ارتباطات خود را مسئول طراحی، هماهنگی و نظارت بر شبکه ملی اطلاعات می‌دانیم اما مجری این شبکه نیستیم بلکه نقش طراحی و هماهنگی و پایش را بر عهده داریم.

جهانگرد ادامه داد: طبق برنامه پنجم توسعه و تاکید شورای‌عالی فضای مجازی، شبکه ملی اطلاعات دارای ضوابطی است که باید رعایت شود و این ضوابط در شش یا 7 دسته طبقه‌بندی شده و مهم‌ترین مورد آن است که در عرصه ملی شبکه‌ای پایدار با پهنای باند، امنیت بالا و استقلال مدیریت ایرانی برپا کنیم.
کد مطلب: 38378
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام