۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

۱.۲ میلیارد کاربر جهانی از Office مایکروسافت استفاده می‌کنند

ایتنا - مایکروسافت در گزارش خود پیش‌بینی کرد تعداد کاربران جهانی ویندوز 10 تا سال 2018 میلادی به بیش از یک میلیارد نفر می‌رسد.
۱.۲ میلیارد کاربر جهانی از Office مایکروسافت استفاده می‌کنند


مایکروسافت بخش آمار و ارقام در سایت اینترنتی خود را به‌روز کرد و توضیحات مختصری در مورد فرآیندها، محصولات، همکاری‌های جهانی، ‌وضعیت کارمندان و... داد. این آمار نشان داد در حالی که مایکروسافت در بعضی بخش‌ها پیشرفت‌های قابل ملاحظه کرده است، در بخش‌های دیگر اتفاق خاصی صورت نگرفته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، شرکت مایکروسافت در این گزارش آماری اعلام کرد هم‌اکنون بیش از ۷۵ میلیون کاربر در سراسر جهان سیستم عامل ویندوز ۱۰ را روی رایانه‌های خود نصب کرده‌اند که این رقم نسبت به آمار قبلی رشد قابل ملاحظه‌ای را نشان می‌دهد.

مایکروسافت در گزارش خود پیش‌بینی کرد تعداد کاربران جهانی ویندوز ۱۰ تا سال ۲۰۱۸ میلادی به بیش از یک میلیارد نفر می‌رسد. شرکت مایکروسافت تعداد همه کاربران نسخه‌های مختلف ویندوز را اعلام نکرد. ولی در گزارش سال گذشته آن گفته شده بود ۱.۵ میلیارد نفر در جهان از ویندوز استفاده می‌کنند.

در بخش دیگر گزارش امسال همچنین گفته شد هم‌اکنون ۱.۲ میلیارد نفر از کاربران جهانی مجموعه نرم‌افزاری Office را مورد استفاده قرار می‌دهند.

 

این رقم نشان می‌دهد از هر هفت نفری که روی کره خاکی سکونت دارند یک نفر صاحب مجموعه نرم‌افزاری Office است. این آمار با آنچه که برای نوامبر ۲۰۱۴ اعلام شده بود برابری می‌کند.
مایکروسافت در سال ۲۰۱۳ تعداد کاربران جهانی Office را یک میلیارد نفر اعلام کرده بود. در آن زمان نیز یک‌هفتم مردم جهان Office داشتند.

آمارها همچنین نشان داد ابزار کاربردی Office تاکنون ۱۰۰ میلیون بار در آیفون، iPad و دستگاه‌های اندرویدی بارگذاری شده است که این رقم برای سال گذشته ۴۵ میلیون نسخه گزارش شده بود.

ابزار کاربردی Word در فروشگاه اینترنتی Google Play نیز آمار ۵۰ میلیون بارگذاری برای دستگاه‌های اندرویدی را ثبت کرده است و در مقابل ابزارهای Excel و PowerPoint هر کدام ۱۰ میلیون بار توسط ۱.۴ میلیارد کاربر اندرویدی بارگذاری شده‌اند.
 
کد مطلب: 38446
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام