۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۶

Office مایکروسافت روی همه دستگاه‌های اندرویدی ایسوس

ایتنا - با این قرارداد ایسوس به جمع شرکت‌های سامسونگ و دل پیوست که از ابتدای 2015 اقدام مشابه را انجام داده‌اند.
Office مایکروسافت روی همه دستگاه‌های اندرویدی ایسوس


دو شرکت مایکروسافت و ایسوس این هفته قراردادی جدید در زمینه استفاده مشترک از حق امتیازهای یکدیگر به امضا رساندند تا به موجب آن شرکت تایوانی ایسوس بتواند در نسل جدید دستگاه‌های اندرویدی خود مجموعه نرم‌افزاری Office را به صورت پیش‌فرض برای کاربران عرضه کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌مگ، دو شرکت مذکور با انتشار بیانیه مشترک اعلام کردند: «همکاری‌های جدید باعث خواهد شد تا محصولات جدید خدمات بیشتری را شامل شوند و به صورت گسترده‌تر در اختیار کاربران قرار بگیرند. این قرارداد باعث می‌شود مجموعه نرم‌افزاری Office روی همه دستگاه‌های اندرویدی ایسوس ارائه شود. هر دو شرکت همچنین می‌توانند در آینده راهکارهای مشترک بیشتری ارائه دهند.»

«نیک سایجئوس» مدیر مرکز مجوزها و حق امتیازهای مایکروسافت در این خصوص گفت: «قرارداد جدید علاوه بر آنکه همکاری‌های بیشتر ما در آینده را تضمین می‌کند، درهای جدیدی را به روی مایکروسافت و ایسوس می‌گشاید تا بتوانند از توانمندی‌های یکدیگر بیشترین بهره را ببرند.»

با این قرارداد ایسوس به جمع شرکت‌های سامسونگ و دل پیوسته است تا از این طریق ابزارهای کاربردی مربوط به Word، Excel، PowerPoint، OneNote، OneDrive و Skype مایکروسافت را به صورت پیش‌فرض روی همه محصولات خود ارائه دهد.

 

دو شرکت سامسونگ و دل از ابتدای سال جاری میلادی این فعالیت را آغاز کردند و علاوه بر آن ال‌جی، سونی و ده‌ها شرکت دیگر قراردادی را به امضا رسانده‌اند تا فرآیند مشابه را با مایکروسافت دنبال کنند.

لازم به ذکر است ابزارهای کاربردی مجموعه Office مایکروسافت به صورت مجزا برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS ارائه شده‌اند تا کاربران بتوانند آنها را بارگذاری کنند.
 
کد مطلب: 38451
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام