۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵

تجربه سرعت نامحدود در جشنواره آ مثل آسیاتک

ایتنا - در طول برگزاری این جشنواره سرویس یکساله ۶۰ گیگ (از ساعت ۲ تا ۸ صبح با ۸۰ درصد تخفیف) به قیمت ۶۰۰.۰۰۰ ريال در اختیار کاربرانی که در مدت برگزاری جشنواره به خانواده بزرگ آسیاتک می پیوندند، قرار خواهد گرفت.


همزمان با آغاز سال تحصیلی، فروش ویژه پاییزی در جشنواره آ مثل آسیاتک با شرایط و تخفیف‌‍‌های استثنایی برای مشتریان جدید در سراسر کشور برگزار می‌شود.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، در طول برگزاری این جشنواره هیجان‌انگیز و کم‌نظیر، سرویس یکساله ۶۰ گیگ (از ساعت ۲ تا ۸ صبح با ۸۰ درصد تخفیف) به قیمت ۶۰۰.۰۰۰ ريال در اختیار کاربرانی که در مدت برگزاری جشنواره به خانواده بزرگ آسیاتک می پیوندند، قرار خواهد گرفت.

بنابراین گزارش، آسیاتک یکی از برترین ارایه دهندگان خدمات اینترنت پرسرعت ADSL۲+ جهت ایجاد تسهیلات برای کاربران خود شرایطی را فراهم آورده تا متقاضیان بتوانند با خرید این سرویس از خدمات جدید این شرکت، بخصوص خدمات حذف محدودیت سرعت درون شبکه ای و بهره گیری از سرعت دانلود بالاتر از سرعت اسمی در داخل شبکه آسیاتک و همچنین سرورهای داخل کشور، بهره مند شوند.

لازم به ذکر است؛ متقاضیان جهت دریافت اطلاعات لازم و ثبت نام این سرویس می توانند به سایت www.1544.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۱۵۴۴ تماس حاصل فرمایند.
 
کد مطلب: 38531
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام