۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۷

واکنش همراه اول به اظهارات یک اپراتور احتمالی مجازی تلفن‌همراه

ایتنا- همراه اول خواستار رعایت صداقت، منطق و انصاف در اظهارنظرها شد.
واکنش همراه اول به اظهارات یک اپراتور احتمالی مجازی تلفن‌همراه


همراه اول به اظهارنظر یکی از مدیران یک شرکت اینترنتی متقاضی دریافت پروانه اپراتور مجازی تلفن‌همراه درباره اینکه ۴۱ درصد مشترکان همراه اول خواستار مهاجرت به اپراتورهای دیگر هستند، واکنش نشان داد.


به گزارش ایتنا از فارس، روز گذشته یکی از رسانه‌ها در خبری از قول یک عضو هیئت مدیره یک اپراتور ارتباطات ثابت (Fcp) که متقاضی دریافت پروانه اپراتور مجازی تلفن‌همراه است اعلام کرد که ۴۱ درصد مشترکان همراه اول خوستار مهاجرت به ایرانسل و رایتل هستند.

همراه اول در پی انتشار این خبر خطاب به شرکت شاتل اعلام کرد که خواست آمال تجاری خود را به عنوان نظر مردم منتشر نکند و تاکید کرد: یقیناً این ادعا نادرست بوده و با نتایج نظرسنجی‌های متعدد صورت گرفته مغایر است.

همراه اول در بیانیه خود اعلام داشته این اپراتور در بازه‌های زمانی منظم، اقدام به نظرسنجی‌های علمی از تمامی کاربران تلفن همراه و بخصوص مشترکین خود می‌کند و نتایج این نظرسنجی‌ها با ادعای مذکور کاملاً مغایر است و در شمار ادعاهایی قرار می‌گیرد که در راستای تخریب برندهای بزرگ طراحی می‌شوند.

همراه اول در پایان بیانیه خود، با اشاره به سهم‌خواهی‌ها و آمال مدعیان اپراتوری مجازی تلفن همراه، ضمن احترام به مذاکرات شاتل با دیگر اپراتورهای تلفن همراه، خواستار رعایت صداقت، منطق و انصاف در اظهارنظرها شد.
کد مطلب: 39181
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام