۰
plusresetminus
يکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

معرفی تبلت جدید «اچ پی»

ایتنا- Elite x2 اچ.پی به پردازنده Core M اینتل و همینطور رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی مجهز شده است.
معرفی تبلت جدید «اچ پی»


تبلت جدید اچ.پی با داشتن صفحه نمایش ۱۲ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی و قیمتی در حدود ۸۹۹ دلار در ماه‌های آتی عرضه خواهد شد.


به گزارش ایتنا از مهر، در اوایل سال جاری میلادی، کمپانی اچ.پی Spectre x2 را با پشتیبانی از ویندوز معرفی کرده بود. این محصول توانست نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کند اما این کمپانی تبلت جدید Elite x2 را نیز روانه بازار فناوری خواهد کرد که مشخصات فنی و سخت‌افزاری آن منتشر شده‌اند.

تبلت جدید نیز همانند محصول قبلی از صفحه نمایش ۱۲ اینچی برخوردار شده است.

اما از تفاوت‌های این محصول نسبت به تبلت Spectre x2 باید طراحی جدید در لولاها را اشاره کرد. تبلت Elite x2 هنوز هم مثل یک نوار بوده اما به خارج از لبه دستگاه گسترش پیدا کرده است.


این تبلت مجهز به یک اسکنر اثر انگشت در پشت دستگاه شده تا قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

یک ورق کورنینگ گوریل گلس ۴ نیز به محافظت از صفحه نمایش این تبلت می‌پردازد. صفحه کلید این تبلت نیز از دو نسخه پشتیبانی می‌کند.

نسخه آلومینیوم نازک برای حمل و نقل زیاد که Travel Keyboard نام گرفته و نسخه دیگر که علاوه بر ضخیم بودن شامل NFC است و Advanced Keyboard نامیده شده است.

کاربران با توجه به سلیقه و همینطور نیاز خود می‌توانند یکی از این دو نسخه را انتخاب کنند.

تغییر در صفحه کلید این تبلت باعث شده تا صفحه کلید این محصول کمی ضخیم‌تر و سنگین‌تر باشد. ابعاد این محصول ۱۱.۲*۸.۴*۰۵ اینچ یا ۳۰*۲۱.۴*۱.۳ سانتی‌متر است.


وزن این محصول به همراه صفحه کلید Travel که به آن متصل می‌شود در حدود ۲.۷۲ پوند خواهد بود. این محصول با Surface مایکروسافت (پرو۴) مقایسه می‌شود که از ضخامت ۰.۵۲ اینچی و وزن ۲.۳۷ پوندی برخوردار است. این تبلت با قیمتی در حدود ۸۹۹ دلار در ماه‌های آتی عرضه خواهد شد.
کد مطلب: 39417
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام