۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

اپل برای آیفون بعدی از نمایشگر OLED استفاده می‌کند

ایتنا- اطلاعات منتشرشده در شبکه اینترنت حاکی از آن هستند که شرکت اپل برای استفاده از نمایشگرهای OLED برای نسل بعدی آیفون به سراغ تولیدکنندگان شرق آسیا رفته است.
اپل برای آیفون بعدی از نمایشگر OLED استفاده می‌کند


اطلاعات منتشر شده در شبکه اینترنت حاکی از آن هستند که شرکت اپل برای استفاده از نمایشگرهای OLED برای نسل بعدی آیفون به سراغ تولیدکنندگان شرق آسیا رفته است.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت خبر تحلیلی Digitimes، بنا بر اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت‌ها و بلاگ‌های خبری، کمپانی اپل در آیفون‌های ساخته شده در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ خود از نمایشگرهای OLED استفاده خواهد کرد.

البته تامین این نمایشگرها برای این شرکت روندی متفاوت خواهد داشت زیرا این کمپانی از سازندگان ژاپنی و کره‌ای خود دعوت کرده است تا به گسترش تولید این فناوری بپردازند.

بنا بر گزارش یاد شده اپل قصد دارد تا در سال ۲۰۱۷ میلادی تلفن‌های خود را با صفحه‌نمایش OLED به بازار عرضه کند اما به دلیل موانع عرضه و عملکرد ممکن است این پروژه را تا سال ۲۰۱۸ میلادی به تعویق بیندازد.

 

این شرکت به دلیل مسائلی مانند کاهش عمر باتری و کارکرد تلفن‌های همراه خود و همچنین صرفه‌جویی در مصرف باتری به نمایشگرهای OLED روی آورده است.

هم اکنون سه کمپانی ال‌جی، Japan Display و JOLED برای همکاری با اپل در این پروژه با یکدیگر در رقابت هستند. در عین حال سازندگان صفحه‌نمایش در ژاپن نیز به‌شدت به‌سوی استفاده از این فناوری گرایش داشته‌اند که این امر می‌تواند به ترویج بیشتر این نوع از نمایشگرها منتهی شود.

شایان‌ذکر است پیش‌ازاین سامسونگ نیز به سراغ استفاده از نمایشگرها OLED رفته بود و دلایلی مشابه را برای این تصمیم خود اعلام کرده بود.
 
کد مطلب: 39569
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام