۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴

۷۰ درصد مشاغل مرتبط با IT در انتظار نیروی کار

ایتنا - طی یک سال گذشته 89 درصد از مشاغلی که در زمینه امنیت داده ارایه شدند، نتوانستند نیروی کاری مرتبط را استخدام کنند.
۷۰ درصد مشاغل مرتبط با IT در انتظار نیروی کار


نتایج حاصل از یک بررسی جدید نشان داد از هر ۱۰ فرصت شغلی مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات که طی سال جاری میلادی ایجاد شد، دستکم ۷ شغل خالی باقی ماند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، طی سال ۲۰۱۵ میلادی درخواست سازمان‌های جهانی برای استخدام مهارت‌های مرتبط با امنیت اطلاعات، مدیریت شبکه و توسعه نرم‌افزار افزایش قابل ملاحظه یافت.

این گزارش تحلیلی را شرکت CareerBuilder با همکاری مرکز بین‌المللی متخصصان مدل‌سازی اقتصادی (EMSI) منتشر کرد. در این بررسی پایگاه داده بازار اشتغال‌زایی EMSI که داده‌های خود را در رابطه با استخدام و وضعیت نیروی کاری از ۹۰ کشور جهان دریافت می‌کند، تحلیل شد.

دو مرکز CareerBuilder و EMSI در این مطالعه میانگین نیروی کاری استخدام شده در هر ماه را در بیش از ۷۰۰ عنوان شغلی مورد تحلیل قرار دادند و این بررسی‌ داده‌های دریافتی بین ژانویه تا سپتامبر ۲۰۱۵ را تحلیل کرد.

 

در پایان مشخص شد بیشترین فرصت‌های شغلی که خالی از نیروی کاری متخصص باقی مانده‌ها به صنعت فناوری اطلاعات، خدمات بهداشتی-درمانی و سیستم‌های مدیریت کسب و کار مربوط می‌شوند.

کارشناسان اعلام کردند طی سال ۲۰۱۵ میلادی درخواست برای استخدام مدیران بازاریابی به میزان قابل ملاحظه بیشتر شد و البته ۹۱ درصد از فرصت‌های شغلی ایجاد شده برای مدیران بازاریابی خالی ماند.

در حوزه IT فرصت‌های شغلی مرتبط با تحلیل امنیت داده بیشتر از همه خالی ماندند. به طور دقیق‌تر گفته شد طی یک سال گذشته ۸۹ درصد از مشاغلی که در این زمینه ارائه شدند، نتوانستند نیروی کاری مرتبط را استخدام کنند.
 
کد مطلب: 39648
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام