۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶

وسترن‌دیجیتال از هارد درایو 10 ترابایتی انباشته از هلیوم خود رونمایی کرد

ایتنا- کمپانی عظیم وسترن دیجیتال اینبار هارد 10 ترابایتی عرضه کرد.
وسترن‌دیجیتال از هارد درایو 10 ترابایتی انباشته از هلیوم خود رونمایی کرد


ظرفیت هارددیسک شما پر شده است. با هزاران فیلم و آلبوم موسیقی طرف هستید و مجبور هستید پناه ببرید به هارد دیسک دوم و سوم و… و همین‌طور تعداد هارددیسک‌های شما افزایش پیدا می‌کند.وسترن دیجیتال تدبیری اندیشیده است تا مشکل کاربرانی مثل شما را برطرف کند. این شرکت هارد دیسک 10 ترابایتی روانه بازار کرده است.


HGST Ultrastar He10 اولین هارد درایو 10 ترابایتی جهان است و در حال حاضر از حجیم‌ترین هارد درایو شرکت سیگیت، 25 درصد حجیم‌تر است.

حجیم‌ترین هارد درایو Seagate با حجمی معادل 8 ترابایت در دو نسخه آرشیو به قیمت 299 دلار و نسخه enterprise با قیمتی معادل دو برابر قیمت نسخه آرشیو در بازار موجود است. وسترن دیجیتال هارد درایو جدید خود را با هدف رقابت با نسخه enterprise ارائه کرده است.


HGST_10TB_helium01Mtbf هارد درایو جدید وسترن دیجیتال معادل 2 میلیون ساعت است. در واقع این هارد درایو می‌تواند به مدت 220 سال به صورت مداوم فعالیت کند.

در مقابل هارد درایو 8 ترابایتی Seagate تنها 1.2 میلیون ساعت (البته این میزان بسیار زیاد است!) امکان کار به صورت مداوم دارد.

He10 همچنین یکی از کم‌مصرف‌ترین هارد درایو‌های وسترن دیجیتال است. این هارد درایو 44 درصد از مدل 6 ترابایتی خود در زمان کار و 23 درصد کمتر در زمان آماده به کار کمتر انرژی مصرف می‌کند که وسترن دیجیتال می‌گوید آن را مدیون حضور هلیوم در فضای خالی داخل این هارد درایو است که به این شرکت اجازه داده مصرف انرژی این محصول را نسبت به هارد درایوهای رایج تا نصف کاهش دهد.

وسترن دیجیتال ادعا کرده است که این هارد درایو برای استفاده به عنوان حافظه ذخیره برای «اینترنت اشیاء» بسیار مناسب است.

سنسورهای مختلف اینترنت اشیا می‌توانند با اتصال به این هارد درایو اطلاعات لازم خود را ذخیره و مورد استفاده قرار دهند.

منبع : فارنت
کد مطلب: 39682
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام