۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۲

مسخره کردن دونالد ترامپ به سبک آمازون

ایتنا- بلندگوی آمازون با افزودن اطلاعات منابع خبری تلاش می‌کند به کاربران امکان دهد تا اخبار مربوط به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را دنبال کنند.
مسخره کردن دونالد ترامپ به سبک آمازون


بلندگوی خاص شرکت آمازون موسوم به Echo که قادر به درک فرامین صوتی برای کنترل انواع سخت‌افزار، پخش موسیقی و پاسخ به سوالات است قابلیت تازه‌ای به دست آورده: دست انداختن دونالد ترامپ.


به گزارش ایتنا از فارس، برای این کار می‌توانید به آلکسا ، نرم‌افزار کمکی این بلندگو بگویید: الکسا! دونالد ترامپ را به فضا بفرست و این پاسخ را دریافت کنید: فکر می‌کنم جف بزوس – رئیس آمازون – یک صندلی برای او در موشک Blue Origin رزرو کرده است.

این قابلیت در جریان تازه‌ترین به روزرسانی بلندگوی Echo به آن اضافه شده است. این بلندگو با افزودن اطلاعات منابع خبری تلاش می‌کند به کاربران امکان دهد تا اخبار مربوط به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را دنبال کنند.

بزوس علاوه بر ریاست آمازون و مالکیت روزنامه واشنگتن پست یک شرکت ساخت موشک به نام Blue Origin را هم برای اکتشافات فضایی در اختیار دارد.

آنچه که بزوس انجام داده نشان دهنده علائق وی در حوزه سیاست نیز هست. در حالی که برخی مدیران شرکت‌های مشهور فناوری آمریکا بیشتر به دموکرات‌ها گرایش دارند، برخی دیگر نیز طرفدار جمهوری خواهان هستند و برخی کارشناسان هشدار می‌دهند که این شرکت‌ها می‌توانند از طریق خدمات و محصولاتی که به کاربران ارائه می‌دهد بر نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تاثیرگذار باشند.
کد مطلب: 39826
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام