۳
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۰

اختراع متخصصان داخلی در ساخت نسل جدید فناوری کالر آی‌دی

نسل جدید فناوری «کالر.آی.دی» ویژه مصارف سازمانی برای نخستین‌بار در ایران توسط متخصصان داخلی تولید شد که این نوآوری در نوبت ثبت اختراع قرار دارد.
اختراع متخصصان داخلی در ساخت نسل جدید فناوری کالر آی‌دی


متخصصان سخت‌افزار در یک شرکت دانش‌بنیان، برای نخستین‌بار محصول جدیدی در زمینه کالر.آی‌.دی (شماره‌انداز) ویژه مصارف سازمانی تولید کرده‌اند که برخلاف رویه‌های جهانی به جای پورت V-COM از پورت جدید HID استفاده می‌کند.


به گزارش ایتنا از فارس، احمد واسعی مجری این پروژه و سازنده دستگاه تی‌.لاین با بیان اینکه این نوآوری در نوبت ثبت اختراع قرار دارد، درباره این محصول توضیح داد: پورت V-COM پورت معمول مورد استفاده در دستگاه‌های کالر.آی‌.دی است که پورت جدید HID از ویژگی‌های مقاومت و کارایی بیشتر، قطعی کمتر و بی‌نیازی از نصب نسبت به پورت سابق برخوردار است.

وی با اشاره به سختی‌های این اختراع، گفت: استفاده از پورت HID و برنامه‌نویسی منطبق بر این پورت دارای مشکلاتی است که استفاده از امکانات این پورت را غیرممکن کرده بود و در این پروژه رابط منطبق بر پورت HID برای ارتباط نرم‌افزار و سخت‌افزار توسط متخصصان بومی طراحی شده است.
کد مطلب: 40139
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
United States
اصلا چنین چیزی کاربردی نداره
آرمان
feedback
United States
دنیا هر دقیقه کلی اختراع و تولید حیرت آور و فوق العاده داره اینم از اختراعات ایرانه!!!!! هیچ کاربردی نداره... واقعا متاسفم واسه خودمون
feedback
Iran, Islamic Republic of
شما فکر میکنی اینها فقط برای دیدن شماره طرفه :)) . همه جا هم اظهار نظر میکنی ،آقا نمیدونی نظر نده کسی نمیگه لالیی
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام