۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

ارائه خدمات تلفن فیبرنوری گوگل در آمریکا

ایتنا- خدمات جدید گوگل با خدمات صوتی گوگل یا Google Voice هم سازگاری دارد. پیام‌های صوتی پستی هم در قالب نامه‌های الکترونیک در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.
ارائه خدمات تلفن فیبرنوری گوگل در آمریکا


گوگل در حال آزمایش خدمات تلفنی جدیدی است که بر بستر فیبر‌نوری ارائه خواهد شد و به مشترکان قبلی این شرکت امکان می‌دهد تا از یک شماره تلفن برای تماس بر روی هر وسیله‌ای استفاده کنند.


به گزارش ایتنا از فارس، در این خدمات برخی سرویس‌های جذاب ولی محبوب مانند نمایش عنوان تماس گیرنده، فیلتر کردن هرزنامه‌ها و امکان مقابله با مزاحمان پیش‌بینی شده است.

فعلا استفاده از خدمات یاد شده تنها در صورت دریافت دعوت‌نامه ممکن است. گوگل می‌گوید هنوز در حال آزمایش این خدمات است و ممکن است در آینده تعداد افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند و برخی قابلیت‌های جانبی تازه نیز به آن افزوده شود.

اولین سری از دعوت‌نامه‌های استفاده از این خدمات برای کاربران برنامه تست فیبر گوگل موسوم به Fiber Trusted Tester ارسال شده است.

گوگل در این دعوتنامه‌ها به کاربران هشدار داده از آنجا که برخی امکانات پیش‌بینی شده در این مجموعه در دسترس عموم قرار ندارند، کاربران لطفا آنها را محرمانه تلقی کنند.

کاربران علاقمند می‌توانند یک شماره جدید برای استفاده از این خدمات دریافت کنند و شماره‌های تلفن همراه و ثابت خود را نیز به این مجموعه منتقل کنند.

خدمات فیبر گوگل در قالب سه بسته عرضه می‌شود: اینترنت رایگان با سرعت دانلود ۵ مگابیت در ثانیه ، سرویس اینترنت یک گیگابیتی به قیمت ۷۰ دلار در ماه و سرویس کابلی یک گیگابیتی به قیمت ۱۳۰ دلار در ماه.
کد مطلب: 40829
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام