۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۷

ویرایش واقعیت مجازی با موتور بازی‌سازی

ایتنا- یکی از شرکت‌های بازی‌سازی به‌تازگی با سیستم بسیار هوشمندانه‌ای شروع به ارائه ساختاری کرده است که به کمک آن می‌توان محتوای داخلی محیط ساختارهای واقعیت مجازی را به کمک یک موتور بازی‌سازی تولید کرد.
ویرایش واقعیت مجازی با موتور بازی‌سازی


یکی از شرکت‌های بازی‌سازی به‌تازگی با سیستم بسیار هوشمندانه‌ای شروع به ارائه ساختاری کرده است که به کمک آن می‌توان محتوای داخلی محیط ساختارهای واقعیت مجازی را به کمک یک موتور بازی‌سازی تولید کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، موتور بازی‌سازی آنریل انجین را می‌توان یکی از مشهورترین موتورهای بازی‌سازی در سراسر جهان به‌حساب آورد.

این موتور بازی‌سازی ویژه دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است که موجب می‌شود تا بسیاری از شرکت‌ها به سراغ آن بروند و بازی‌های کامپیوتری بسیار با کیفتی را به کمک آن تولید کنند.

با این‌ وجود به‌تازگی کاربری ویژه و جدیدی برای این موتور ایجاد شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند به کمک این موتور، در محیط داخلی یک دنیای واقعیت مجازی، اقدام به ساخت محتوا برای آن کنند.

 

تیم سویینی به‌ عنوان موسس شرکت اپیک گیمز دراین‌باره می‌گوید که این شرکت در تلاش است تا این ساختار را با عینک‌های واقعیت مجازی مانند اوکولوس ریفت سازگار کند.

نکته مهم این است که تا به امروز استفاده از عینک‌های واقعیت مجازی تنها به تجربه‌ای مانند انجام بازی‌های کامپیوتری شبیه بوده است ولی این امکان طراحی‌شده توسط اپیک گیمز می‌تواند این ساختار را به‌کلی تغییر بدهد.

این سیستم شامل یک ادیتور کامل از موتور آنریل انجین نسخه ۴ است که موجب می‌شود تا کاربران بتوانند با حضور مجازی در محیط واقعیت مجازی، هرکجا که می‌خواستند، ابزار تغییر دادن ساختار محیطی را مورداستفاده قرار بدهند.
 
کد مطلب: 40989
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام