۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵

مشاهده فیلم از سایت‌های تورنت بدون بارگذاری

ایتنا- یک سایت به اشتراک‌گذاری فیلم تورنت به کاربران خود امکان داده تا بدون بارگذاری محتوا به طور زنده به مشاهده محتوای مورد نظر بپردازند.
مشاهده فیلم از سایت‌های تورنت بدون بارگذاری


Pirate Bay که بزرگترین سایت غیرقانونی موجود در جهان در زمینه به اشتراک‌گذاری انواع فیلم و موسیقی و ... است به کاربران امکان داده تا محتوای موجود در این سایت را به طور زنده ببینند.


به گزارش ایتنا از فارس، تا پیش از این کاربران باید ابتدا فایل تورنت مورد نیاز را بارگذاری می‌کردند و سپس با استفاده از یک نرم‌افزار تورنت کل فایل چندرسانه‌ای مورد نظر را دریافت و سپس مشاهده می‌کردند.

Pirate Bay به همین منظور یک پلاگين خاص به نام Torrents Time طراحی کرده که به مشاهده فایل‌های چندرسانه‌ای را از طریق پنجره مرورگر تسهیل می‌کند و دیگر نیازی به بارگذاری فایل‌های تورنت یا حتی فایل اصلی چندرسانه‌ای نیست.

خدمات یاد شده فعلا در مرحله آزمایشی است و برخی کاربران آن می‌گویند ویدئوهایی که به این شکل قابل مشاهده هستند کیفیت مطلوبی ندارند.

زیرا هنوز تعداد کاربرانی که به استفاده از این خدمات روی آورده و فایل‌هایی را به این شکل به اشتراک گذارده‌اند، محدود است.

پلاگین طراحی شده با هر دو سیستم‌عامل Windows و OS X و همین‌طور مرورگرهای Firefox، Internet Explorer یا Chrome سازگار است.
کد مطلب: 41054
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام