۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵

درآمد ۱۹۹ میلیون دلاری مدیر ارشد اجرایی گوگل

ایتنا- معمولا در میان مشاغل پردرآمد، نام مدیران ارشد اجرایی در شرکت‌های فناوری نیز به چشم می‌خورد و در لیستی که در زمینه این رده از مدیران در سال جاری میلادی منتشر شده است، سوندار پیاچی به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی شرکت گوگل، بالاترین درآمد را داشته است.
درآمد ۱۹۹ میلیون دلاری مدیر ارشد اجرایی گوگل


معمولا در میان مشاغل پردرآمد، نام مدیران ارشد اجرایی در شرکت‌های فناوری نیز به چشم می‌خورد و در لیستی که در زمینه این رده از مدیران در سال جاری میلادی منتشر شده است، سوندار پیاچی به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی شرکت گوگل، بالاترین درآمد را داشته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن هستند که سوندار پیاچی، مدیر ارشد اجرایی شرکت گوگل، در سال جاری میلادی رقم ۱۹۹ میلیون دلار درآمد خواهد داشت.

البته این درآمد به‌صورت مستقیم و نقدی پرداخت نخواهد شد بلکه این فرد سهام شرکت آلفابت را دریافت خواهد کرد که ارزشی به‌اندازه رقم یاد شده را دارد.

 

به‌ این‌ ترتیب مجموع ارزش سهام پیاچی در آلفابت به رقم ۶۵۰ میلیون دلار خواهد رسید که از هر مدیر ارشد اجرایی دیگری در سیلیکون ولی بالاتر است.

جالب است بدانید که سرگی برین و لری پیج به‌عنوان موسسان گوگل در حال حاضر دارای میزان سهامی از این شرکت هستند که ارزشی برابر با ۳۴ میلیارد دلار دارد.

در عرصه مدیریت فناوری، ارائه پرداخت تمام نقدی به مدیران ارشد اجرایی عملا در حال منسوخ شدن است و بهترین نمونه برای روش فعلی را می‌توان رقم نجومی به‌دست‌آمده توسط پیاچی دانست.
 
کد مطلب: 41075
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام