۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸

نسخه واقعیت مجازی بازی جی.تی.ای هم از راه رسید

ایتنا- البته شاید به دلیل انتقاد به خشونت‌آمیز بودن بازی GTA این بازی روانه بازار نشود.
نسخه واقعیت مجازی بازی جی.تی.ای هم از راه رسید


به تازگی نسخه جدیدی از بازی GTA طراحی شده که با هدست‌های واقعیت مجازی سازگار است و اجرای آن بدین شیوه بازی مذکور را بیش از حد واقعی و خشن جلوه می‌دهد.


به گزارش ایتنا از فارس، در طول دو دهه اخیر نسخه‌های متنوعی از بازی مذکور روانه بازار شده است که محور اصلی همه آنها اجرای ماموریت‌های خلافکارانه و دریافت پاداش در اماکن شهری است.

معمولا برای کاربر در این زمینه هیچ حد و مرزی هم در نظر گرفته نمی‌شود و وی مجاز است از هر روشی برای انجام فعالیت‌های خرابکارنه خود بهره بگیرد.

در نسخه سازگار با واقعیت مجازی Grand Theft Auto V. کاربر خود را کاملا در محیط بازی حس می‌کند و می‌تواند با تهدید اسلحه به ترساندن دیگران، تعقیب آنها و سرقت خودروهایشان بپردازد و حتی افراد را بکشد.

این بازی پیش از این هم به علت خشونت زیاد مورد انتقادهای گسترده بود و برخی بیم دارند که با سازگاری آن با هدست‌های اقعیت مجازی تاثیر خشونت این بازی به خصوص بر روی جوانان و نوجوانان افزایش یابد.

برخی افراد هم که تجربه اجرای این نسخه از بازی را داشته‌اند آن را ترسناک توصیف کرده و می‌گویند با کشتن دیگران و خونریزی که به راه انداخته‌اند احساس گناه کرده‌اند.

حال مشخص نیست با این اظهارنظرهای منفی بازی مذکور با همین وضعیت روانه بازار می‌شود یا تغییراتی در نسخه واقعیت مجازی آن به وجود می‌آید.
کد مطلب: 41382
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام