۰
plusresetminus
يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۶

بازی هیجان انگیز دراگون فرانت برای هدست واقعیت مجازی

ایتنا- به عقیده کاشناسان به علت سه بعدی بودن بازی‌های جدید و فضای زنده آن از بازی‌هایی که در محیط واقعیت مجازی اجرا می‌شود استقبال خوبی شود.
بازی هیجان انگیز دراگون فرانت برای هدست واقعیت مجازی


با افزایش اقبال به هدست‌های واقعیت مجازی شرکت‌های مختلف طراحی بازی‌های ویدئویی سازگار با آنها هم افزایش یافته است.


به گزارش ایتنا از فارس، در این میان سازندگان هدست واقعیت مجازی اکیولس ریفت بازی ماجراجویانه دراگون فرانت را عرضه کرده‌اند که کاربران آنها می‌توانند یکی از چهار گروه متخاصم را انتخاب کرده و با عضویت در آنها به جنگ گروه‌های دیگر بروند.

هر یک از این گروه‌ها از نقاط ضعف و قوت و ویژگی‌های تهاجمی و تدافعی خاص خود برخوردارند و جادوها و روش‌های جنگی خاص خود را برای مقابله با دشمنان به کار می‌گیرند. هر گروه دارای قهرمانانی فوق قدرتمند نیز هست که با فرخوان آنها می‌توان پایگاه‌های دشمن را ویران کرد.

در این بازی امکانات متنوعی برای ایجاد آرایش تهاجمی یا دفاعی مدنظر کاربران در نظر گرفته شده و قرار است این بازی برای استفاده عموم کاربران در نیمه اول سال جاری میلادی عرضه شود. همچنین سه بسته کمکی هم همراه با این بازی عرضه می‌شود.

کارشناسان معتقدند با توجه به اینکه در زمان اجرای بازی‌های واقعیت مجازی کاربر خود را کاملا در محیط بازی حس می‌کند و آنها را به طور سه بعدی اجرا می‌کند، پیش‌بینی می‌شود از بازی‌های یاد شده استقبال خوبی به عمل آید.
کد مطلب: 41549
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام