کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مردم باید خسارت اینترنت بی‌کیفیت را بگیرند

15 اسفند 1394 ساعت 10:47

ایتنا- وزیر ارتباطات: کلیه اپراتورهای اینترنتی وظیفه دارند خسارت وارده به مشترکان فعلی را مطابق موافقتنامه سطح خدمات پرداخت کنند.




به گزارش ایتنا از تسنیم، محمود واعظی با بیان اینکه در راستای حفظ حقوق شهروندی کاربران اینترنت مصوبات جدید را در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات وضع کردیم، اظهار کرد: علاوه بر حفظ منافع مشترکان، لزوم دریافت خدمات باکیفیت و همچنین نظارت بیشتر بر عملکرد اپراتورها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی نیز از جمله اهداف این مصوبات بود.


وزیر ارتباطات با اشاره به این مصوبات جدیدی که لازم الاجراء شده است، ابراز کرد: پس از بحث و بررسی کارشناسانه تصمیم بر آن شد تا شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها نهاد مادر مخابراتی کشور شیوه‌های نظارتی جدیدی را در کنار روش‌های مرسوم نظارت بر عملکرد به کار گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس این مصوبه مقرر گردید شرکت زیرساخت تا اردیبهشت ماه نسبت به پیاده‌سازی و تکمیل سامانه‌های ثبت رسید خرابی اندازه‌گیری کیفیت و نیز مدیریت و پایش موافقتنامه سطح خدمات و ارائه دسترسی به خدمت گیرندگان، اقدام کند.

او خاطر نشان کرد: پس از آن مشترکان از طریق پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اپراتور خود و ارتباط با بخش پشتیبانی مشترکان می‌توانند از روش‌های درخواست خسارت توسط اپراتور خود اطلاع یافته و از این طریق، اقدام به ثبت درخواست خسارت از اپراتور کنند تا پس از طی مراحل قانونی، امکان استفاده از خسارت پیش‌بینی شده در موافقتنامه سطح سرویس را داشته باشند.

واعظی تصریح کرد: اپراتورها وظیفه دارند خسارت وارده به مشترکان فعلی را مطابق موافقتنامه سطح خدمات پرداخت کنند.

منبع: تسنیم


کد مطلب: 41680

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41680/مردم-باید-خسارت-اینترنت-بی-کیفیت-بگیرند

ايتنا
  https://www.itna.ir