۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹

اظهار وزیر حمل و نقل آمریکا درباره تصادف خودروی بدون سرنشین گوگل:« من که گفته بودم»

ایتنا- بی‌احترامی به خودروی بدون سرنشین گوگل از یک عضو ارشد دولت آمریکا که گفت:« او از تصادف خودروی بدون سرنشین گوگل سورپرایز نشد.»
اظهار وزیر حمل و نقل آمریکا درباره تصادف خودروی بدون سرنشین گوگل:« من که گفته بودم»


تصادف اخیر خودروی بدون سرنشین شرکت گوگل، پس از جنجال  فراوان، سرانجام در میان مقامات هم واکنش برانگیخته است.
یک عضو ارشد دولت آمریکا با لحنی تمسخرآمیز نسبت به خودروی بدون سرنشین گوگل و تصادف اخیر آن، اظهار کرد: «از تصادف خودروی بدون سرنشین گوگل سورپرایز نشده است!»


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، آنتونی فاکس وزیر حمل‌ و نقل آمریکا به بی‌بی‌سی اظهار کرده که: «تصادف این خودرو قابل پیش‌بینی بود.» این نقل قول و دیگر سخنان مشابه نشان می‌دهد که احتمالا این حادثه برای شرکت گوگل انتقاداتی به همراه خواهد داشت.


فاکس افزود: «این یک شگفتی نیست که در همه نقاط کشور، پدیده‌های تکنولوژی دچار ضعف و یا تصادف گردند بلکه امری عادی است، به ویژه که در جاده‌ها حضور داشته باشند.»

شایان ذکر است که مطابق گفته رسانه‌ها، این مقام آمریکایی علیرغم اظهاراتش در مورد این تصادف، با فناوری خودروهای بدون سرنشین مخالف نیست، بلکه وی بخشی از پروژه افزایش این نوع خودروهاست تا بتوانند حضوری جدی‌تر در خیابان‌ها و گذرگاه‌ها داشته باشند.

در همین زمینه وزیر حمل و نقل همچنین ایالات متحده اشاره کرده که نباید انتظار داشته باشیم خودرو‌های بدون سرنشین ماهرانه رانندگی کنند. این خبر خوبی برای خودروساز جگوار لندرور است که در تلاش است اتوموبیلی بدون ‌نیاز راننده اختراع کند.
 
کد مطلب: 41900
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام