۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰

ساخت هدفون‌هایی که به گوش کاری ندارند

ایتنا- به کمک هدفون جدید سونی هم می‌توان به موسیقی گوش داد هم اصوات محیطی را شنید!
ساخت هدفون‌هایی که به گوش کاری ندارند


سونی در نمایشگاه SXSW تگزاس از هدفون‌هایی رونمایی کرده که به جای گوش دور گردن قرار می‌گیرند و اصوات را به طور مستقیم به بالا و گوش شما منتقل می‌کنند.


به گزارش ایتنا از فارس، این گوشی سازگار با بلوتوث که فعلا Concept N نام گرفته قادر به ارسال صدا به جهات مختلف است و لذا برای استفاده از آن و گوش کردن به موسیقی نیازی به هدفون‌های خاص یا پد گوش و ... نیست.

مهم‌ترین علت ساخت این گوشی آن است که امروزه بسیاری از مردم با استفاده از گوشی خود در محیط‌های عمومی به موسیقی گوش می‌کنند و همین امر باعث می‌شود صداهای محیطی را نشنوند و بعضا به همین علت دچار حادثه یا مشکل شوند. با استفاده از گوشی یاد شده هم می‌توان به موسیقی مورد نظر گوش کرد و هم اصوات محیطی را شنید تا مشکلی برای فرد پیش نیاید.

این گوشی‌های پیشرفته همراه با یک جفت لاستیک مخروطی شکل عرضه می‌شوند که برای برقراری ارتباط با هدفون دور گردن کاربرد دارند و اگر کاربر بخواهد به طور سنتی از گوشی استفاده کند می‌تواند از این روش برای رسیدن به هدف خود استفاده کند. البته از این طریق هم امکان شنیدن اصوات محیطی وجود دارد.

گوشی مذکور دارای ابزار کنترل صوتی و دوربین هم هست و لذا کاربران می‌توانند با صدای خود آن را کنترل کنند. زمان عرضه و قیمت گوشی مذکور هنوز اعلام نشده است.
کد مطلب: 41907
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام