۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۱

به اشتراک‌گذاری خصوصی توئیت‌ها ساده‌تر شد

ایتنا- قابلیت جدید توئیتر از طریق به روزرسانی برنامه همراه توئیتر در گوشی‌های مجهز به دو سیستم‌عامل iOS و Android هم در دسترس قرار می‌گیرد.
به اشتراک‌گذاری خصوصی توئیت‌ها ساده‌تر شد


با استفاده از دکمه‌ای که به تازگی به توئیتر اضافه شده کاربران می‌توانند به سرعت توئیت‌های خود را به طور خصوصی به اشتراک بگذارند.


به گزارش ایتنا از فارس، این دکمه ارسال پیام که به شکل یک نامه است در سمت راست و در پایین هر پیام نمایش داده می‌شود و طراحی آن گامی در جهت افزایش قابلیت‌های شخصی و خصوصی توئیتر دانسته می‌شود.

این قابلیت از طریق به روزرسانی برنامه همراه توئیتر در گوشی‌های مجهز به دو سیستم‌عامل iOS و Android هم در دسترس قرار می‌گیرد.

مدیران توئیتر می‌گویند افزودن این دکمه حاصل دریافت بازخوردهای کاربران است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که ارسال پیام‌های خصوصی مستقیم به دیگر کاربران در توئیتر در سال ۲۰۱۵ تا ۶۰ درصد افزایش یافته و همین مساله انگیزه دیگری برای افزودن دکمه مذکور بوده است.

توئیتر که در دو سال اخیر با ریزش مخاطب مواجه بوده در تلاش است با افزودن امکانات جدید کاربران خود را حفظ کند. برخی از این امکانات مانند پشتیبانی از شکلک‌ها و فایل‌های گیف و راه‌اندازی گروه‌های ارسال پیام خصوصی با استقبال مواجه شده و برخی دیگر مانند طرح پیشنهاد رفع محدودیت ۱۴۰ کاراکتر برای هر پیام با مخالفت دیگر کاربران مواجه گردیده است.
کد مطلب: 42106
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام