۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۲

پیش‌بینی فروش ۱۰۸ میلیونی اکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 در سال 2019

ایتنا- تحلیل گران پیش‌بینی کرده‌اند که کنسول‌های بازی شرکت‌های سونی و مایکروسافت تا سال 2019 به مجموع فروش 108 میلیون دستگاه خواهند رسید.
پیش‌بینی فروش ۱۰۸ میلیونی اکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 در سال 2019


تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که کنسول‌های بازی شرکت‌های سونی و مایکروسافت تا سال ۲۰۱۹ به مجموع فروش ۱۰۸ میلیون دستگاه خواهند رسید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی ubergizmo، رقابت نسل جدید کنسول‌های بازی عملا با نسل پیش بسیار متفاوت است زیرا برخلاف نسل قبلی، نینتندو عملا از قافله جا مانده است و سونی توانسته است تا مایکروسافت را شکست داده و به موفقیت بیشتری در بازار دست پیدا کند.

حال پیش‌بینی‌ها حاکی از آن هستند که این برتری همچنان ادامه خواهد داشت و کنسول سونی تا سال ۲۰۱۹ میلادی نیز به برتری فروش خود نسبت به رقیب آمریکایی ادامه خواهد داد.

بر اساس داده‌های منتشر شده در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی‌های کامپیوتری، پیش‌بینی شده است تا سال ۲۰۱۹ میلادی شاهد فروش مجموع ۱۰۸ میلیون دستگاه پلی‌استیشن ۴ و اکس باکس وان باشیم.

 

سهم کنسول سونی از این مقدار برابر با ۶۹ میلیون دستگاه خواهد بود و سهم اکس باکس وان تنها ۳۹ میلیون دستگاه خواهد بود که عملا به‌شدت پایین‌تر از رقیب ژاپنی تخمین زده شده است.

شایان‌ذکر است که سونی اعلام کرده است که تا به امروز توانسته است تا تعداد ۳۶ میلیون دستگاه پلی‌استیشن ۴ در بازار جهانی به فروش برساند.

یکی از نکات مهم تحلیل آماری این کنفرانس را می‌توان تمرکز بیشتر شرکت‌های بازی‌سازی بر روی پلتفرم‌های محبوب‌تر دانست و به‌این‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که تولیدکنندگان بازی به کنسول سونی اقبال بیشتری نشان بدهند.
 
کد مطلب: 42203
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام