۰
plusresetminus
يکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۴

ورود خدمات واقعیت مجازی ال‌جی به بازار آمریکا

ایتنا- به‌تازگی شهروندان آمریکایی نیز می‌توانند از محصولات ال‌جی در رده واقعیت مجازی مانند هدست واقعیت مجازی G5 و دوربین 360 درجه این شرکت بهره‌مند شوند.
ورود خدمات واقعیت مجازی ال‌جی به بازار آمریکا


به‌تازگی شهروندان آمریکایی نیز می‌توانند از محصولات ال‌جی در رده واقعیت مجازی مانند هدست واقعیت مجازی G5 و دوربین ۳۶۰ درجه این شرکت بهره‌مند شوند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، شرکت ال‌جی چندی پیش با عرضه رسمی هدست واقعیت مجازی خود با نام G5 توانست به‌صورت رسمی به بازار واقعیت مجاری وارد شود.

بااین‌حال این محصول و سایر محصولات مرتبط با آن تنها در مناطق خاصی به بازار عرضه شده بودند و بازار بزرگ آمریکای شمالی در لیست اولیه این محصول وجود نداشت.

 

به‌تازگی این شرکت محصولات یاد شده را در بازار ایالات متحده آمریکا نیز عرضه کرده است که این محصولات شامل هدست واقعیت مجازی G۵، دوربین ۳۶۰ درجه این شرکت و سایر تجهیزات مربوطه نیز خواهد بود.

از نظر قیمتی گفته می‌شود که این محصولات می‌توانند قیمتی نزدیک به ۲۰۰ دلار را داشته باشند که در نوع خود قیمت مطلوبی به‌حساب می‌آید.

شایان‌ذکر است که با توجه به محبوبیت تلفن‌های همراه ال‌جی در آمریکا، عینک‌های واقعیت مجازی این شرکت به‌احتمال فراوان با موفقیت روبرو خواهد شد.
 
کد مطلب: 43138
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام