۰
plusresetminus
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۱

۱۶۰۰ کارمند Seagate اخراج می‌شوند

ایتنا - اجرای این طرح پیش از اعمال مالیات‌های مربوطه هزینه‌ای بالغ بر 62 میلیون دلار را برای آنها به همراه دارد.
۱۶۰۰ کارمند Seagate اخراج می‌شوند


شرکت Seagate از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان حافظه‌های جانبی جهان که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا واقع شده است با ارایه اسناد خود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد که قصد دارد در فصل سوم سال جاری میلادی ۱۶۰۰ کارمند را اخراج کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از نکست‌وب، بر اساس فرم‌ها و اسناد منتشر شده از سوی این سازمان دولتی آمریکایی گفته شد که Seagate بر اساس آخرین تصمیمات خود ۱۶۰۰ کارمند معادل سه درصد نیروی کاری خود در سراسر جهان را اخراج می‌کند.

این شرکت توضیح داد که اجرای این طرح پیش از اعمال مالیات‌های مربوطه هزینه‌ای بالغ بر ۶۲ میلیون دلار را برای آنها به همراه دارد که این رقم در فصل چهارم سال ۲۰۱۶ روی سیستم مالی آنها تاثیر می‌گذارد.

پیش‌بینی شده است کاهش این تعداد فرصت شغلی در Seagate می‌تواند سالانه ۱۰۰ میلیون دلار هزینه‌های این شرکت بزرگ را کاهش دهد.

 

این تصمیم به دنبال کاهش درخواست کارخانه‌های بزرگ تولیدکننده رایانه‌های شخصی برای خرید حافظه‌های جانبی صورت گرفته است و بر اساس آن گفته می‌شود طی پنج فصل متوالی گذشته این روند ادامه داشته است. لازم به ذکر است از سال ۲۰۱۴ میلادی تاکنون عرضه جهانی رایانه‌های شخصی ۸ درصد کاهش یافته است.

لازم به ذکر است Seagate تنها شرکت آمریکایی نیست که تصمیم به اخراج این تعداد کارمند دارد. آپریل امسال شرکت اینتل اعلام کرد تا اواسط سال ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۱۲ هزار کارمند خود را اخراج می‌کند.
 
کد مطلب: 43860
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام