۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۶
تاکید رگولاتوری برای سرویس ADSL مخابرات؛

تمدید حجم اینترنت مصرفی با درخواست مشترک

تخلف را گزارش کنید
ایتنا- سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: تمدید حجم اینترنت مشترکان پس پرداخت تنها با درخواست مشترک امکان‌پذیر است.
تمدید حجم اینترنت مصرفی با درخواست مشترک


به گزارش ایتنا از مهر، حسین فلاح جوشقانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد: تمدید حجم سرویس اینترنت پرسرعت ثابت (ADSL) برای مشترکان پس پرداخت (post paid) شرکت مخابرات ایران که هزینه ترافیک اینترنت خود را در پایان دوره ماهانه و از طریق قبض تلفن ثابت پرداخت می‌کنند، فقط با درخواست مشترک امکان‌پذیر است.


وی با اشاره به اینکه درخواست مشترک باید به صورت کتبی با مراجعه به مرکز مخابراتی و یا بصورت الکترونیکی و از طریق پنل کاربری مشترک انجام شود، گفت: شرکت‌های مخابرات استانی باید در مورد تعرفه و نحوه ارائه خدمات خود به مشتریان بطور شفاف اطلاع‌رسانی کنند و بدون درخواست و اطلاع مشترکان حق هرگونه تمدید حجم سرویس برای آنان را ندارند.

فلاح جوشقانی افزود: دریافت‌کنندگان این نوع سرویس ضمن کنترل مبالغ درج شده در قبض خود، درصورت مشاهده هرگونه اختلاف ریالی می‌توانند از طریق سامانه پیگیری شکایات ( www.۱۹۵.ir) و یا تماس با شماره ۱۹۵، شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.
کد مطلب: 43965
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام