۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۷
سرانجام تاریخ عرضه و قیمت HP Elite X3 اعلام شد

موبایلی هوشمند برای عاشقان ویندوز ۱۰

ایتنا - اگر شما مشکلی با قیمت ندارید و به ویندوز ۱۰ علاقه‌مند هستید، HP Elite X3 محصولی است که باید پی‌گیر آن باشید!
موبایلی هوشمند برای عاشقان ویندوز ۱۰


پس ماه‌ها انتظار و تاخیر در عرضه، شرکت اچ‌پی عرضه موبایل جدید خود را به‌طور رسمی اعلام کرد و اگر شما مشکلی با قیمت آن ندارید و به ویندوز ۱۰ علاقه‌مند هستید، HP Elite X3 محصولی است که باید پی‌گیر آن باشید!


به گزارش ایتنا طبق گفته‌های غیررسمی یک سایت چینی، این محصول جدید اچ‌پی در ماه سپتامبر معرفی خواهد و قیمت آن نیز ۷۷۰ دلار خواهد بود. به این ترتیب، قطعا قیمت بالای X3 مانعی خواهد بود برای بسیاری از کاربرانی که علاقه دارند ویندوز ۱۰ را روی موبایل خود داشته باشند.

این گوشی از یک پردازنده Snapdragon 820 SoC استفاده خواهد کرد و میزان رم آن نیز ۴ گیگابایت از نوع LPDDR4 خواهد بود. در حالی که چنین مشخصاتی پیش از این در گوشی‌های مبتنی بر اندروید استفاده شده، به‎‌احتمال نخستین بار است که در یک گوشی مبتنی بر ویندوز ۱۰ شاهد چنین مشخصاتی هستیم.



ابعاد نمایشگر X3 نیز ۵.۹۶ اینچ با وضوح QHD اعلام شده و همین نمایشگر بزرگ به اچ‌پی اجازه داده که از یک باتری ۴۱۵۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کند. هنوز مشخص نیست که با این ظرفیت بالای باتری، X3 چه میزان زمان مکالمه را در هر بار شارژ در اختیار کاربر قرار می‌دهد، اما پیش‌بینی می‌شود که یک روز کامل را بدون مشکل دوام آورد.

جدای از فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی، HP Elite X3 امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی را تا ۲ ترابایت با استفاده از کارت MiroSD به کاربر می‌دهد. دوربین اصلی دستگاه یک دوربین ۱۶ مگاپیکسل است که وعده عکس‌برداری و فیلم‌برداری (4K) باکیفیتی را به کاربر می‌دهد.

منبع: WCCFtech
کد مطلب: 44099
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام