کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وزارت ارتباطات: پرونده حقوق‌های غیرقانونی وزارتخانه مربوط به دولت دهم است

20 تير 1395 ساعت 17:21

ایتنا- حقوق‌ها نجومی و غیرقانونی،‌ این‌بار گریبان‌گیر وزارت ارتباطات شد!




معاون وزیر ارتباطات در بخش توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی گفت: پرونده‌های تشکیل شده در دادسرای دیوان محاسبات کشور مربوط به سال‌های ۱۳۹۰ الی ۶ ماهه اول ۱۳۹۲ و در زمان دولت دهم است.


به گزارش ایتنا از تسنیم، بعد از اظهارات دادستان دیوان محاسبات کشور مبنی بر تشکیل ۱۲۳ پرونده طی سال‌های ۹۰ تا ۱۳۹۴ درباره پرداخت مزایا و حقوق‌های غیرقانونی که در آن به ۵ پرونده به مبلغ حدود هزار میلیارد ریال در ارتباط با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (اعم از ستاد و شرکت‌های تابعه) اشاره شده بود، وزارت ارتباطات بیانیه داد.

مهدی راسخ -معاونت توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات- در این باره گفت: پرونده‌های تشکیل شده در دیوان محاسبات مربوط به این وزارت متعلق به زمان دولت دهم است.

وی درباره موارد اعلامی مربوط به احکام ۵ پرونده به مبلغ حدود هزار میلیارد ریال برای وزارت ارتباطات و شرکت‌های تابعه، گفت: مطابق بررسی‌های صورت پذیرفته و بر اساس مستندات موجود، پرداختی‌های نامتعارف اعلامی در خبر یاد شده و پرونده‌های تشکیل شده در دادسرای محترم دیوان محاسبات کشور مربوط به سال‌های ۱۳۹۰ الی ۶ ماهه اول ۱۳۹۲ و در زمان دولت دهم است ولی متاسفانه خبر مذکور توسط دیوان محاسبات به گونه‌ای مطرح شده که گویا تخلف در این دولت رخ داده است.

او اظهار داشت: انتظار این است که دستگاه‌های نظارتی در بیان تخلفات با اشاره دقیق به زمان وقوع آن به صورت شفاف اطلاع‌رسانی کنند و از ایجاد سوء برداشت جلوگیری کنند.

راسخ افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ابتدای استقرار دولت یازدهم در سال ۱۳۹۲ موضوع عدالت در پرداختی‌ها و حقوق کارکنان را از اولویت‌های خود قرار داده و سیاست‌هایی را در جهت رفع تبعیض در حقوق و مزایای کارکنان و یکسان سازی پرداختی‌‌ها در بین سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در دستور کار خود قرار داده و اجرایی نموده است.

معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات ادامه داد: بررسی‌های میدانی دیوان محاسبات کشور نیز موید این موضوع بوده و از ابتدای ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۲ تا کنون موارد ابهامی و پرونده تخلفی در خصوص پرداخت حقوق و مزایای کارکنان در این وزارت وجود نداشته است.

منبع: تسنیم


کد مطلب: 44112

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44112/وزارت-ارتباطات-پرونده-حقوق-های-غیرقانونی-وزارتخانه-مربوط-دولت-دهم

ايتنا
  https://www.itna.ir