۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۳

اندروید نوقا در راه است

ایتنا- معمولا گوگل نسخه‌های جدید اندروید خود را پیش از همه برای دستگاه‌های نکسوس عرضه می‌کند.
اندروید نوقا در راه است


گوگل ممکن است اندروید ۷.۰ نوقا را تا روز جمعه ۱۵ مرداد (۵ آگوست) منتشر کند. اما هنوز معلوم نیست که کدام یک از گوشی‌های هوشمند ابتدا از این ارتقای سیستم‌عامل بهره خواهند برد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، اوان بلاس که در زمینه اطلاعات فاش شده از گوشی‌های تلفن همراه منبع موثقی است، در توئیتر خود نوشته بود اندروید ۷.۰ در ماه آگوست منتشر می‌شود و اگر این گفته صحیح باشد، آگوست برای انتشار سیستم‌عامل‌های موبایل گوگل که در سال‌های اخیر در ماه اکتبر و نوامبر به این کار اقدام می‌کرد، زود است.

البته با توجه به تاخیری که فرآیند ارتقای اندروید دارد، انتشار در ماه آگوست به این معنا نیست که کاربران دستگاه‌های اندرویدی می‌توانند بلافاصله از نوقا بهره ببرند. پس از اینکه گوگل نسخه جدیدی را راه‌اندازی می‌کند، سازندگان گوشی‌ها و حامل‌های بی‌سیم باید آن را پیش از راه‌اندازی روی همه دستگاه‌ها آزمایش کنند و این بدان معناست که کاربران اندروید اغلب ناچارند ماه‌ها برای دریافت آخرین نسخه منتظر بمانند.

معمولا گوگل نسخه‌های جدید اندروید خود را پیش از همه برای دستگاه‌های نکسوس عرضه می‌کند، پیش از اینکه این نرم‌افزار راه را به سمت دیگر گوشی‌های هوشمند بپیماید و برخی از دستگاه‌های اندرویدی هم هستند که گویی هرگز ارتقا را دریافت نمی‌کنند.
کد مطلب: 44577
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام