۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۵

پیام رسان تازه گوگل با استیکرهای خاص و الگوریتم هوشمند در راه است

ایتنا- استیکرهای پیام‌رسان گوگل فعلا در مرحله آزمایشی است و هنوز مشخص نیست کدام‌یک از آنها به کار گرفته خواهد شد.
پیام رسان تازه گوگل با استیکرهای خاص و الگوریتم هوشمند در راه است


گوگل در حال نهایی کردن طراحی برنامه پیام‌رسان موبایلی خود موسوم به Allo است، یکی از مزایای این پیام‌رسان مجموعه برچسب‌های بسیار متنوع و جذاب آن است.


به گزارش ایتنا از فارس، تنوع برچسب‌های موجود در این برنامه آن چنان زیاد است که نیاز کاربران در هر زمینه‌ای را برطرف کرده و به کاربران امکان می‌دهد تا مخاطبان خود را غافلگیر کنند.

البته این استیکرها هنوز در مرحله آزمایشی هستند و هنوز مشخص نیست کدامیک از آنها در نهایت به کار گرفته خواهند شد.

این پیام‌رسان صوتی که خبر عرضه آن اولین‌بار در ابتدای سال ۲۰۱۶ از سوی گوگل اعلام شد، ارسال متن، پیام‌های ضبط شده و غیره را ممکن کرده و البته حذف مطالب آرشیوی را هم به سادگی امکان‌پذیر می‌کند.

هوشمندی دیگر ویژگی این پیام‌رسان است که با بررسی الگوی مکالمه شما با افراد مختلف پیشنهاداتی بر همین اساس ارائه می‌کند. به عنوان مثال اگر در مکالمه با فردی مرتبا از استیکرهای خاصی استفاده می‌کنید برنامه مذکور همان‌ها را به طور مرتب به شما پیشنهاد می‌کند.

دستیار دیجیتال این برنامه به نام Google Assistant هم بر مبنای سابقه گفتگوهای شما با دوستان پیشنهاداتی را در همین زمینه ارائه خواهد کرد. این دستیار حتی می‌تواند برای صرف ناهار مشترک با یک دوست پیشنهاداتی را بر مبنای سوابق مکالمات ارائه نماید.
کد مطلب: 44893
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام