۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۵

مسدود سازی تبلیغات روی تلفن همراه

ایتنا - تبلیغات در سایت‌های اینترنتی یا اپلیکیشن‌های موبایلی به یک منبع درآمد برای دارندگان این سرویس‌ها تبدیل شده است.
مسدود سازی تبلیغات روی تلفن همراه


سایت‌ها و سرویس‌های گوناگونی در فضای مجازی وجود دارد که برخی از آنها بسیار پربازدید هستند. همین ویژگی هم باعث می‌شود تا خدمات‌دهندگان مختلف بخواهند تبلیغ محصولات و سرویس‌های خود را از طریق این سایت‌ها به نمایش بگذارند.


به گزارش ایتنا از ایران آنلاین، در حالی که تبلیغات در سایت‌های اینترنتی یا اپلیکیشن‌های موبایلی به یک منبع درآمد برای دارندگان این سرویس‌ها تبدیل شده اما در برخی موارد باعث مزاحمت برای کاربرانی می‌شود که از این سرویس‌های اینترنتی یا برنامه‌های موبایلی استفاده می‌کنند. پیش از این، افزونه‌های مختلفی برای بلاک کردن تبلیغات در سایت‌های اینترنتی را به شما معرفی کرده‌ایم.

اما اگر می‌خواهید از دست تبلیغات در اپلیکیشن‌‌ها هم خلاص شوید می‌توانید از افزونه‌های مخصوص در این زمینه استفاده کنید. 1Blocker یک نمونه از برنامه‌های کاربردی برای بلاک کردن تبلیغات روی گوشی تلفن‌همراه است.

این برنامه که مخصوص کاربران سیستم‌عامل ios است، مانند یک افزونه روی مرورگر سافاری نصب شده و باعث مسدود شدن تبلیغات در سایت‌های مختلف می‌شود. همچنین این برنامه قابلیت بلاک کردن صفحه‌های اینترنتی تبلیغات حاوی بدافزار، صفحه‌های غیراخلاقی، ویجت‌ها در شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر و فیس‌بوک، بخش نظرات در سایت‌ها را نیز دارد. بعد از دریافت این برنامه از اپ‌استور، به بخش تنظیمات گوشی خود بروید و بخش 1Blocker را در آن فعال کنید.

از جمله قابلیت‌های جالب این برنامه همگام‌سازی آن با سرویس iCloud است و این یعنی 1Blocker می‌تواند خود را با الگو‌های مسدود‌سازی دستگاه‌های مختلف اپل شما هماهنگ کند.

در همین زمینه برای سیستم عامل ios می‌توانید از برنامه قوی Focus by Firefox هم کمک بگیرید. اما به عنوان کاربر سیستم‌عامل اندروید برای مسدود‌سازی تبلیغات در گوشی خود از AppBrain Ad Detector استفاده کنید.

این برنامه نیز علاوه بر مسدود کردن صفحه‌های تبلیغاتی در مرورگر کروم مشکلات امنیتی صفحه‌های مختلف اینترنتی را نیز به کاربرانش گزارش می‌دهد و می‌تواند در نقش یک آنتی‌ویروس عمل کند. برای دریافت این برنامه رایگان نیز به گوگل‌پلی سر بزنید.
کد مطلب: 45016
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام