۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰

آتش گرفتن خودروی جیپ مرد آمریکایی هنگام شارژ نوت۷ سامسونگ

ایتنا - این‌بار گلکسی نوت 7 سامسونگ یک جیپ را آتش زد!
آتش گرفتن خودروی جیپ مرد آمریکایی هنگام شارژ نوت۷ سامسونگ


بحران انفجار نوت ۷ سامسونگ با آتش گرفتن خودروی جیپی در فلوریدا وارد فاز تازه‌ای از وحشت آمریکایی شد.

این رخداد هم‌زمان با بیانیه رسمی اداره هوانوردی فدرال آمریکا مبنی بر خاموش نگه‌داشتن و عدم شارژ نوت ۷ در طول پرواز شده و نشان از بحران جدی در کمپانی کره‌ای دارد.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، ناتان دورناچر اهل منطقه سنت پترزبوگ فلوریدا درحالی‌که نوت ۷ خود را به جافندکی برای شارژ زده بود با انفجار گوشی و آتش گرفتن ناگهانی خودرو خود مواجه شد.

سامسونگ با تأیید مشکل‌دار بودن باتری‌های نوت ۷ رسماً اعلام کرد با آقای دورناچر برای بررسی حادثه و جبران خسارت وارد عمل شده است. این در حالی است که سازنده کره‌ای دستور جمع‌آوری این گوشی در بیش از ۱۰ کشور را صادر کرده و برنامه تعویض گوشی را شروع کرده اما ناتان یکی از کاربران بدشانس نوت ۷ است که باتجربه بدی روبه‌رو شده است.

هم‌زمان اداره فدرال هوانوردی که در حال کار کردن روی بیانیه رسمی درباره استفاده از نوت ۷ در هواپیماهای آمریکایی بود رسماً اعلام کرد هیچ‌کسی حق ندارد نوت ۷ را در پروازهای آمریکایی روشن کرده و یا آن را شارژ کند.

در بیانیه رسمی آمده است که خدمه و مسافران تا پایان مسافرت و فرود هواپیما حق استفاده از نوت ۷ را نخواهند داشت تا جان خود و مسافران دیگر را به خطر نیندازند.







کد مطلب: 45326
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام