۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۴

بازگشت صنایع نیمه‌هادی به روند صعودی

ایتنا- آمار یاد شده نشان می‌دهد که درآمد جهانی این صنایع در پایان ماه جولای سال جاری از ۲۶.۴ میلیارد دلار به ۲۷.۱ میلیارد دلار رسیده است.
بازگشت صنایع نیمه‌هادی به روند صعودی


آمار منتشر شده از وضعیت درآمدزایی صنایع نیمه‌هادی در جهان نشان‌ دهنده این است که این صنایع در طول سه ماه گذشته مجددا توانسته‌اند تا به روند صعودی بازگردند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، اتحادیه صنایع نیمه‌هادی به‌تازگی آمار و ارقام مربوط به این صنایع را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است که نشان می‌دهد این صنایع در شرایط مساعد و رو به رشدی قرار دارد.

این آمار حاکی از آن هستند که آخرین گزارش درآمدی کلی این صنایع با پیشرفتی ۲.۶ درصدی همراه بوده است که این رقم متوسط به‌دست‌آمده از سراسر جهان به‌حساب می‌آید.

 

آمار یاد شده نشان می‌دهد که درآمد جهانی این صنایع در پایان ماه جولای سال جاری از ۲۶.۴ میلیارد دلار به ۲۷.۱ میلیارد دلار رسیده است.

البته این آمار به‌صورت کلی نشان می‌دهد که وضعیت صنایع نیمه‌هادی نسبت به سال گذشته با افت روبرو بوده است زیرا در پایان ماه جولای سال ۲۰۱۵ رقم ۲۷.۹ میلیارد دلار برای آماری مشابه به ثبت رسیده بود.

با این‌ وجود پس از چند ماه افول و کاهش سود، بازگشت مجدد این صنایع به روند صعودی نشان‌ دهنده وضعیت رو به بهبود این صنایع است.
 
کد مطلب: 45349
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام