۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۷

همکاری غول‌های فناوری در زمینه هوش مصنوعی پیشرفته

ایتنا- شرکت‌های بزرگی مانند گوگل، مایکروسافت و آی‌بی‌ام به‌تازگی اتحادی بزرگ برای رسیدن به هدف بزرگی به نام هوش مصنوعی پیشرفته تشکیل داده‌اند.
همکاری غول‌های فناوری در زمینه هوش مصنوعی پیشرفته


شرکت‌های بزرگی مانند گوگل، مایکروسافت و آی‌بی‌ام به‌تازگی اتحادی بزرگ برای رسیدن به هدف بزرگی به نام هوش مصنوعی پیشرفته تشکیل داده‌اند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، هوش مصنوعی بدون شک نقشی بزرگ در آینده بشر خواهد داشت و در این میان شرکت‌های بزرگ فناوری نیز می‌دانند که بخش عمده‌ای از درآمد آنها در آینده به چنین بازارهایی وابسته خواهد بود.

در همین راستا نیز به‌تازگی یکی از بزرگ‌ترین اتحادهای تاریخ فناوری شکل گرفته است تا آینده‌ای از جنس هوش‌های مصنوعی پیشرفته را رقم بزند.


این اتحاد در ابتدای امر با همکاری دو شرکت فیس‌بوک و آمازون آغاز شده بود ولی به‌تازگی نام‌های بسیار بزرگ دیگری نیز به آن افزوده شدند که مسلما قدرت این پروژه را چند برابر می‌کنند.

مهم‌ترین نام‌ها در میان شرکت‌هایی که به این اتحاد پیوسته‌اند شامل آی‌بی‌ام، مایکروسافت و گوگل است که هر یک قرار است بخشی از تحقیقات لازم برای پیشرفت دادن ساختارهای امروزی هوش مصنوعی به سطحی بالاتر را بر عهده بگیرند.

ازجمله نکات بسیار جالب در این میان این است که هنوز خبری از شرکت اپل نیست و این امر می‌تواند در درازمدت برای این غول آمریکایی خطرساز شود زیرا امکان رقابت با چنین اتحاد نیرومندی بسیار دشوار خواهد بود.
 
کد مطلب: 45713
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام