۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۳
توصیه کارنشاسان امنیتی

شرکت‌های فناوری از خدمات متنوع برای مقابله با حملات سایبری استفاده کنند

ایتنا - نحوه در امان ماندن سایت‌ها از حملات سایبری آینده افزایش شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات در حوزه زیرساخت اینترنت مانند Dyn می‌باشد.
شرکت‌های فناوری از خدمات متنوع برای مقابله با حملات سایبری استفاده کنند


کارشناسان امنیتی می‌گویند شرکت‌های فناوری برای در امان ماندن از حملات سایبری شدید خدمات زیرساخت و پشتیبانی خود را از موسسات مختلفی دریافت کنند تا توان پایداری خود را افزایش دهند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از رویترز، در جریان حملات شدید DOS به شرکت Dyn ارائه‌دهنده خدمات دی.ان.اس یا مسیردهی آدرس‌های اینترنتی ده‌ها وب‌سایت مشهور مانند پی‌پال، توییتر و سایت‌های مختلف خبری از دسترس خارج شدند.

کیل یورک مدیر امور استراتژی در شرکت Dyn در این مورد گفته است: ما سال‌هاست از افزایش شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات در حوزه زیرساخت اینترنت دفاع می‌کنیم. من فکر نمی‌کنم در غیر این صورت امنیت کافی در فضای مجازی ایجاد شود.

هکرهای اینترنتی در ماه‌های اخیر با سوءاستفاده از آسیب‌پذیری‌های وبکم‌ها و دوربین‌های دیجیتال متصل به اینترنت شبکه‌های بوت گسترده و قدرتمندی را برای از دسترس خارج کردن سایت‌های مختلف طراحی کرده‌اند. این امر ثبات اینترنت در آینده را به طور جدی تهدید می‌کند.

یورک تصریح کرده است: آن دسته از سایت‌های اینترنتی که از سرورهای متعددی استفاده می‌کنند کمتر به علت حملات یادشده آسیب دیدند. لذا بهتر است مدیران این سایت‌ها از خدمات دی.ان.اس چند شرکت استفاده کنند تا بتوانند ترافیک ایجاد شده بر روی سایت‌های خود را با دقت بهتر و با هزینه کمتری مدیریت کنند.
کد مطلب: 46151
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام