۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۴

سامسونگ نسل دوم دوربین‌های واقعیت مجازی را می‌سازد

ایتنا - سامسونگ در تلاش است تا نسل دوم دوربین‌های واقعیت مجازیشان را با نام Gear 360 بسازد
سامسونگ نسل دوم دوربین‌های واقعیت مجازی را می‌سازد


منابع خبری از تلاش سامسونگ برای ساخت نسل دوم دوربین‌های واقعیت مجازی این شرکت موسوم به Gear 360 خبر می‌دهند. نمونه اولیه این دوربین نیز در هند آزمایش شده است.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از دیجیتال ترندز، اگر چه سامسونگ هنوز اطلاعات رسمی در این زمینه منتشر نکرده، اما گفته می شود که دوربین یاد شده SM-R210 نام دارد و بیشتر برای انجام امور تحقیقاتی و پژوهشی کاربرد دارد، زیرا با استفاده از آن می توان اقلام و اشیای مجازی را به محیط واقعی افزود یا محیط های کاملا مجازی سه بعدی خلق کرد.

پیش از این هم اعلام شده بود که سامسونگ به دنبال ساخت دوربین واقعیت مجازی موسوم به Gear 360 Pro است که نسخه پیشرفته تری نسبت به Gear 360‌محسوب می شود. ارتقای قابلیت های صوتی و تصویری از جمله مزایای دوربین واقعیت مجازی جدید شرکت سامسونگ است.

مدل اولیه این دوربین حجیم نیز بود و ظاهرا سامسونگ دوربین جدید را هم کوچک‌تر کرده و هم از قیمت تمام شده آن کاسته است. هدست این دوربین با همکاری شرکت Oculus طراحی شده که خود هدست های Oculus Rift را عرضه می کند.

سامسونگ در حال حاضر هدست‌های Gear VR را برای نصب بر روی گوشی‌های هوشمند خود عرضه می‌کند که با تلفن‌های همراه Galaxy S6، Galaxy S6 Edge، Galaxy S7، و Galaxy S7 Edge

سازگاری دارد. نسخه فعلی Gear 360 حدود ۳۵۰ دلار قیمت دارد و امید می رود مدل جدیدتر ارزان تر از این رقم تمام شود.
کد مطلب: 46347
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام