۳
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳

ادوارد اسنودن: از ترامپ نترسید

ایتنا - «ادوارد اسنودن» کارمند اسبق سازمان NSA در سخنرانی جدید خود اعلام کرد که نیازی نیست از صحبت‌ها و سیاست‌های «دونالد ترامپ» به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا ترسید.
ادوارد اسنودن: از ترامپ نترسید


«ادوارد اسنودن» کارمند اسبق آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) در آخرین صحبت‌های خود اعلام کرد به دنبال انتخاب «دونالد ترامپ» به عنوان رئیس جمهور، آمریکا به زودی با یک بحران جدی مواجه می‌شود.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از زد.دی.نت، او گفت بسیاری از مردم از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا احساس خطر می‌کنند و در این زمینه طی روزهای گذشته تظاهرات فراوان در خیابان‌ها، شبکه‌های اجتماعی و فضاهای عمومی انجام شده است و کاخ سفید نگران روزهای پیش‌رو است.

اسنودن از طریق تصاویر ویدیویی زنده و مستقیمی که در سالن تئاتر Pathé Tuschinski پخش می‌کرد در این زمینه توضیح داد که آمریکا می‌بایست بسیار محتاط عمل کند و در این زمینه ترس زیادی از سیاستمدار جدید خود نداشته باشد.

 

از زمان انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور این نخستین سخنرانی اسنودن بود و او اظهار داشت که با این انتخاب نباید از ترامپ ترسید. در عوض صنعت IT و به خصوص سیستم‌های امنیتی می‌بایست از سیاست‌های جدید دولت آمریکا واهمه داشته باشند. زیرا این احتمال وجود دارد که ترامپ رویه جدید جاسوسی از اطلاعات مردم را در پیش بگیرد.

او گفت: «همه ما امید زیادی به اوباما داشتیم، زیرا او میانه‌رو بود. با این وجود، متاسفانه دفتر اوباما هم تخلفات فراوانی را در طول فعالیت خود انجام داد. او به قول‌هایی که داده بود عمل نکرد. بر این اساس نباید زیاد از ترامپ و سیاست‌های او ترسید.»
 
کد مطلب: 46425
نام شما
آدرس ايميل شما


ا.د
feedback
Iran, Islamic Republic of
یا ترجمه گر قاط زده است یا ادوارد خان
نترسند مگر می شود با بحران که در انتظارشان است
feedback
Iran, Islamic Republic of
اخرش نفهمیدیم گفته باید ترسید یا نباید ترسید!
feedback
United States
نباید ترسید ولی دیگه نباید بی محابا در خلیج فارس با قایق تندر رو تک چرخ زد وحرکات تحریک آمیز داشت! همین
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام