۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲

حمله هکری به کمیسیون اروپایی

ایتنا - کمیسیون اروپایی اعلام کرد که قربانی یک حمله سایبری دامنه‌دار و بزرگ بود که در چند مرحله صورت گرفته و سرانجام مهار شد.
حمله هکری به کمیسیون اروپایی


کمیسیون اروپایی که سایت آن با یک حمله هکری مواجه شده می‌گوید هیچ داده‌ای سرقت نشده و تنها مدت زمانی وقت برای بازگرداندن شرایط به حالت عادی صرف شده است.


به گزارش ایتنا از فارس، کمیسیون اروپایی اعلام کرده که قربانی یک حمله سایبری دامنه‌دار و بزرگ بوده که دسترسی به سایت اینترنتی آن را برای ساعت‌ها مختل کرده است.

این حمله هکری در چند مرحله صورت گرفته و سرانجام مهار شده است. بخش خدمات فناوری اطلاعات این کمیسیون با ارسال ایمیلی برای کارکنان خود در ساعت ۶ بعداز ظهر روز گذشته حمله یاد شده علیه سایت خود را از نوع denial of service توصیف کرده که موجب ناممکن شدن برقراری ارتباطات اینترنتی شده است.

حملات یاد شده از طریق ایجاد حجم بی‌سابقه ای ترافیک مصنوعی انجام می شوند و این حجم از ترافیک دسترسی به خدمات اینترنتی و سایت ها را ناممکن می‌کند.

سخنگوی این کمیسیون منکر سرقت هرگونه داده‌های کاربران شده و افزوده که کارشناسان موفق به مهار آن شده‌اند. حملات یاد شده روز گذشته از ساعت ۳ بعداز ظهر به وقت محلی آغاز شده و میلیونها درخواست بازدید به وب‌سایت این کمیسیون ارسال گردید که آن را برای مدتی از دسترس خارج کرد.

حملات یاد شده علاوه بر سایت کمیسیون اروپایی شبکه رایانه‌ای مورد استفاده این نهاد را هم هدف قرار داد و آن را برای ساعاتی مختل کرد. تحقیقات برای شناسایی عوامل این حمله ادامه دارد.
کد مطلب: 46713
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام