۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۵

گالکسی اس 8 اولین گوشی مجهز به بلوتوث 5 خواهد بود

ایتنا - گلکسی اس 8 تازه‌ترین که گوشی سامسونگ خواهد بود و در اوایل سال ۲۰۱۷ روانه بازار خواهد شد، اولین گوشی مجهز به بلوتوث 5 می‌باشد.
گالکسی اس 8 اولین گوشی مجهز به بلوتوث 5 خواهد بود


انتظار می‌رود گوشی گالکسی اس ۸ به اولین گوشی هوشمند جهان مبدل شود که از فناوری بلوتوث ۵ برخوردار خواهد بود. این گوشی از قابلیت شناسایی اثر انگشت به صورت اپتیکال هم بهره‌مند خواهد بود.


به گزارش ایتنا از فارس، گالکسی اس ۸ تازه‌ترین گوشی سامسونگ خواهد بود که قرار است، در اوایل سال ۲۰۱۷ روانه بازار شود و این شرکت امیدوار است با عرضه آن بتواند خاطره تلخ ناکامی‌های نوت ۷ را از اذهان بزداید.

بلوتوث ۵ آخرین نسخه از استاندارد بلوتوث است که هفته آینده به طور رسمی معرفی شد. از جمله مزایای بلوتوث ۵ می‌توان به سرعت بالاتر، برد بیشتر و ظرفیت بالای ارسال پیام اشاره کرد. سازگاری بیشتر با دیگر فناوری‌های بلوتوث از جمله مزایای بلوتوث ۵ است.

این استاندارد در مقایسه با استاندارد بلوتوث ۴ تا چهار برابر برد بیشتری دارد و سرعت آن نیز دو برابر بیشتر از بلوتوث ۴ است. علاوه بر این ظرفیت بلوتوث ۵ هشت برابر بیشتر از بلوتوث ۴ است. انتظار می‌رود عرضه عمومی محصولات و از جمله گوشی‌های مجهز به بلوتوث ۵ ظرف دو تا شش ماه آینده صورت بگیرد.

سامسونگ قصد دارد گوشی‌های جدید خود را در سال ۲۰۱۷ همراه با فناوری بلوتوث ۵ عرضه کند و علاوه بر گالکسی اس ۸ گوشی‌های دیگری نیز به این فناوری مجهز خواهند شد، اما اسامی آنها اعلام نشده است.
کد مطلب: 47020
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام