۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۸
از 25 آوریل عملی می شود:

عدم کارآیی اپلیکیشن‌های وابسته به برنامه گوگل هنگ اوت

ایتنا- اپلیکیشن‌های وابسته به برنامه گوگل هنگ اوت (Google Hangouts) از ۲۵ آوریل دیگر کار نخواهند کرد.
عدم کارآیی اپلیکیشن‌های وابسته به برنامه گوگل هنگ اوت


بر اساس گزارشی که چند روز پیش منتشر شد، ممکن است اپلیکیشن پیام‌رسان Allo گوگل به عنوان اپلیکیشن پیش‌فرض پیام‌رسان در اندروید انتخاب شود. در این گزارش حتی به این نکته اشاره شده که شاید گوگل رفته رفته سرویس هنگ‌اوت و اپلیکیشن پیام‌رسان کنونی خود را به دلیل ورود Allo متوقف سازد و در واقع Allo را به عنوان اپلیکیشنی که می‌توان با آن چت‌ها، اس‌ام‌اس‌ها و ... را مدیریت کرد، در بین کاربران جا بیندازد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از انگجت، وقتی گوگل در سال گذشته از پروژه "الو و دو (Allo and Duo)" پرده برداشت، تصمیم به تبدیل اپلیکیشن گوگل هنگ اوت به یک برنامه ارتباطی چندپلتفرمی را در سر می‌پروراند. گوگل اکنون حاضر درحال انجام اقداماتی برای رسیدن به این هدف می‌باشد. با تصمیم بر حذف برنامه گوگل هنگ اوت توسط شرکت گوگل، تمامی برنامه‌هایی که به هر صورت به این برنامه وابسته بوند، نیز حذف خواهند شد.

گفتنی است در آخرین به‌روزرسانی بخش سوالات متداول گوگل هنگ اوت به این امر اشاره شده است که آفتاب این برنامه در ماه آوریل غروب خواهد کرد. در رویداد گوگل هورایزون(Google Horizon) در سپتامبر ۲۰۱۶، گوگل اعلام داشت که هنگ اوت از پس صرفا برای ملاقات‌های اداری به کار گرفته خواهد شد و رابط کاربری گوگل پلاس (Google +) این برنامه حذف خواهد شد. این شرکت اعلام کرد که به دلیل استفاده از هنگ اوت برای روابط اداری این رابط کاربری دیگر مورد نیاز نخواهد بود و گوگل قصد در رها کردن آن دارد.


البته این امر، با توجه به جهت‌گیری‌های جدید گوگل نسبت به این اپلیکیشن، دور از انتظار نبود. به هر حال این خبر خوشایندی برای اپلیکیشن‌های وابسته به گوگل هنگ اوت نخواهد بود. اپلیکیشن‌هایی مانند پینگ پونگ هنگ اوت (Ping Pong Hangouts)، Draw with our face و رول ۲۰ (Roll۲۰) در میان این اپلیکیشن‌ها قرار دارند.
البته تعدادی از اپلکیشن‌های وابسته به هنگ اوت، در صورت مرتبط بودن به ارتباطات اداری، حذف نخواهند شد.

شایان ذکر است همزمان با انتشار اندروید کیت‌کت، گوگل اپلیکیشن هنگ‌اوت را جایگزین اپلیکیشن پیش‌فرض اس‌ام‌اس کرد. برخی کاربران از بابت این تغییرات بی‌تفاوت بودند، در حالیکه برخی دیگر رضایت کمتری از این تغییرات داشته و نگران آینده آن بودند. خوشبختانه طبیعت سیستم عامل اندروید اجازه استفاده از اپلیکیشن پیام‌رسان جایگزین را می‌دهد، فروشگاه‌های اپلیکیشن‌ اندروید نیز مملو از این دسته اپلیکیشن‌ها هستند که که می‌توان از آنها استفاده کرد.
 
کد مطلب: 47436
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام