۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۴۲

تجهیز نیروهای پلیس نیویورک سیتی به دوربین‌های تن‌پوش

ایتنا- تمام نیروهای پلیس نیویورک سیتی تا پایان سال ۲۰۱۹، مجهز به دوربین‌های تن پوش خواهند شد.
تجهیز نیروهای پلیس نیویورک سیتی به دوربین‌های تن‌پوش


مقامات نیویورک سیتی قصد دارند طی دو سال آینده، سرمایه‌گذاری گسترده‌ای بر دوربین‌های تن پوش داشته باشند.
بیل دبلاسیو (Bill de Blasio)، شهردار نیویورک سیتی اعلام کرده است که این شهر بالاخره با Patrolmen’s Benevolent Association، بزرگترین اتحادیه صنفی دپارتمان افسران پلیس نیویورک سیتی به توافق رسیده تا این برنامه به مراحل اجرایی برسد. او می‌گوید هم مالیات دهندگان و هم افسران باید مجهز به دوربین‌های تن‌پوش باشند اما معلوم نیست منظور او دقیقا چه بوده است.


به گزارش ایتنا به نقل از The Verge، قرارداد مجهز کردن تمامی نیروهای پلیس نیویورک سیتی به دوربین‌های مخصوص ‌ طی ۱۴ سال، می‌تواند هزینه‌ای حدود یک چهارم یک میلیارد دلار داشته باشد. نیویورک سیتی ماه‌هاست که برای پیاده‌سازی این ایده تلاش می‌کند.


سال گذشته شرکتی به نام ویوی (Veive ) به عنوان تامین کننده حدود ۵۰۰۰ دوربین برای نیروهای پلیس انتخاب شد، تابستان گذشته نیز پیش‌نویسی درباره موقعیت‌هایی که یک پلیس به فعال کردن دوربینش نیاز پیدا می کند، منتشر شد.
این موقعیت‌های فیلمبرداری می‌توانند مبتنی بر شرایط مختلف، بسیار حساس باشند. برای مثال در جریان تظاهرات پلیس‌ها احتمالا این دوربین‌ها را به لباس خود متصل نمی‌کنند زیرا فعالیت‌های که به صورت قانونی صورت می‌گیرند نیازی به نظارت ندارند.

پلیس نیویورک سیتی هنوز قانونی درباره دسترسی عموم مردم به محتوای فیلمبرداری شده توسط این دوربین‌های تن پوش تصویب نکرده است.
 
کد مطلب: 47835
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام